فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آزادسازی خرمشهر سرنوشت جنگ تحمیلی را به نفع رزمندگان ما تغییر داد

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای جاودان در تاریخ پر رمز و راز ایران اسلامی است و این اتفاق مهم سرنوشت جنگ تحمیلی را به نفع رزمندگان کشورمان تغییر داد.
کد خبر: ۳۴۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 23May 2019

سوم خرداد سرنوشت جنگ را به نفع رزمندگان جمهوذی اسلامی ایران تغییر دادبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگانی بود که تاب در بند بودن خرمشهر قهرمان را نیاورده و قهرمانانه جنگیدند تا این دیار را از چنگال دشمنان بعثی خارج کنند.

امان‌اللهی ادامه داد: دریادلانی که با شجاعت، غیرت، ایستادگی و توکل برخداوند متعال ناممکن‌ترین کارها را امکان‌پذیر ساخته و در راه دفاع از شرف و ارزش‌های این مرز و بوم، صلابت و استقامت تمام‌نشدنی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس به‌شمار می‌رود که با مدد‌الهی و با صلابت و فداکاری رزمندگان غیرتمند این مرز و بوم شکل گرفت.

وی تصریح کرد: سوم خردادماه سال 1361 روزی بود که وعده الهی «ان تنصروالله ینصرکم» محقق و شهر خون و حماسه، خرمشهر عزیز پس از ماه‌ها اشغال به دامن انقلاب اسلامی بازگشت تا بار دیگر به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شود که هیچ اراده‌ای نمی‌تواند ملت ایران را وادار به تسلیم کند.

امان‌اللهی  متذکر شد: فتح خرمشهر را می‌توان به تعبیر حضرت امام خمینی فتح ارزش‌ها دانست که تاریخ جنگ تحمیلی را به نفع کشورمان تغییر داد و روحیه سربازان بعثی را درهم شکست تا رزمندگان اسلام در ادامه بتوانند ضربات مهلک دیگری بر پیکره دشمنان وارد و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر باشند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: در روزگار حاضر هم که دشمنان زخم خورده انقلاب و نظام اسلامی تهدیدهایی توخالی را مطرح می‌کنند، فرزندان ولایت در نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی انتظامی آماده خلق حماسه‌ای دیگر نظیر حماسه سوم خرداد سال 61 هستند و با همه توان و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی این سرزمین مقدس دفاع می‌کنند.

وی سوم خرداد سالروز  آزادسازی خرمشهر حماسه‌ای جاودان در تاریخ پر رمز و راز ایران اسلامی دانست و متذکر شد: این اتفاق مهم سرنوشت جنگ تحمیلی را به نفع رزمندگان کشورمان تغییر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها