فرماندار پاوه:

ایران امروز کشوری مقتدر و تأثیر‌گذار در منطقه و جهان است

«پرویز ایده‌پور» گفت: ایران امروز کشوری مقتدر و تأثیر‌گذار در منطقه است که هیچ قدرتی قادر نیست آن را نادیده بگیرد.
کد خبر: ۳۴۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ - 23May 2019

ایران امروز کشوری مقتدر و تأثیر‌گذار در منطقه و جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «پرویز ایده‌پور» فرماندار شهرستان پاوه در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان پاوه در یادمان شهدای 26 مرداد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حکومت جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت معنوی و اسلامی در جهان متولد شد که رعب و وحشت استکبار را در پی داشت و همین رعب و وحشت موجب شد تا به برنامه‌ریزی و مدیریتی واحد برای براندازی این حکومت تلاش کنند که تا به امروز نتیجه‌ای جزو شکست برای آن‌ها در پی نداشته است.

ایده‌پور افزود: با فتح خرمشهر در سال 61  اقتدار جمهوری اسلامی بر همگان آشکار شد و دشمنان پی به قدرت الهی انقلاب اسلامی بردند.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و تأثیر‌گذار مطرح است که کشورهای دنیا و منطقه می‌دانند که هرگز نمی‌توان این اقتدار و تأثیر‌گذاری ایران را نادیده گرفت.

ایده‌پور خاطرنشان کرد: پیام ملت ایران  امروز به جهانیان این است که ما در سال 61 با اینکه یک ارتش وسپاه منسجمی نداشتیم ارتش تا دندان مسلح عراق را که توسط 80 کشور جهان حمایت می‌شد از خرمشهر بیرون کردیم، اما امروز کشوری مقتدر و تأثیر‌گذار در منطقه هستیم که هیچ قدرتی قادر نیست ما را نادیده بگیرد.

فرماندار شهرستان پاوه گفت: ایران امروز کشوری مقتدر و تأثیر‌گذار در منطقه و جهان است که هیچ قدرتی قادر نیست آن را نادیده بگیرد.

در ادامه سرهنگ‌ پاسدار«ارسلان سلطان‌قلی»فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز فتح خرمشهر را یک معجزه الهی وخدائی دانست و گفت: سرنوشت کسانی که خون مردم بی‌گناه را بریزد خفت و خواری و سرنوشت صدام ملعون است.

سلطان‌قلی به تشریح جنگ‌های صورت گرفته در کشورمان در طول تاریخ پرداخت و افزود: تنها در جنگ هشت ساله و تحمیلی بود که حتی یک وجب از خاک عزیز کشورمان به دست دشمنان نیفتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها