بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

عملیات بیت‌المقدس ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب تغییر داد

عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر تمامی معادلات ابرقدرت‌های شرق و غرب به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را به هم ریخت و ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داد.
کد خبر: ۳۴۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ - 23May 2019

عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب تغییر دادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلا مازندران به مناسبت سی‎و‎هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد هر سال یادآور حماسه عظیم ملت ایران است که نقطه عطف تاریخ سراسر پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر روز ملی ایثار و پیروزی، فرصت مناسبی برای بازنمایی روحیه مقاومت و مجاهدت و عبور از پیچ تاریخی در دوران پس از 40 سالگی انقلاب برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی است.

فتح خرمشهر نتیجه مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان این مرزوبوم بود که پرورش یافته مکتب قرآن و عترت بودند و در جنگ اراده‌ها با ایمان الهی و تبعیت از امام زمان خویش توانستند رژیم تا بن دندان مسلح بعثی تحت حمایت استکبار جهانی را به خاک ذلت بنشانند.

عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان که به فرموده امام خمینی (ره) «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، تمامی معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب به ویژه آمریکای جنایتکار و خونخوار و رژیم منحوس صهیونیستی را بهم ریخت و ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داد.

آزادسازی پرافتخار خرمشهر که در تاریخ امت اسلامی ماندگار شد، حاوی مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام به جهانیان به ویژه امت اسلامی و مردم مؤمن و انقلابی ایران بود که می‌توان با مقاومت و ایستادگی نه تنها در برابر خواسته‌های پرفریب دشمن تسلیم نشد بلکه کمر ابرقدرت‌های جهانی را با اتکا به خدا، تحت زعامت ولی امر زمان و با استفاده از ظرفیت عظیم درونی شکست و دشمن را به زانو در آورد.

لذا در عصری که راهبرد نظام استکباری جهان در رأس آن شیطان اکبر آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل بر طبل جنگ‌های نیابتی و تروریستی منطقه می‌کوبند و همچنین در پی استمرار ناکامی‌ها در مهار توان و اقتدار منطقه‌ای و شکست انسجام درونی ایران در جهت هدف‌گذاری بر شکست روح مقاومت و ایستادگی با اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ به جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای روی آوردند و از طرفی نیز پیاده نظام‌های دشمن در داخل با ایجاد دو قطبی‌های کاذب و خیالی با هدف فاصله اندازی بین مردم و نظام در تلاش برای براندازی هستند.

تجربه سوم خرداد سال ۶۱ که منجر به بزرگترین پیروزی تاریخ شد، برای ملت بزرگ ایران و همه مسئولان خدمتگزار درس بزرگی در چشم انداز نظام اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی انقلاب نیازمند استفاده از ظرفیت بزرگ نیروی جوان متعهد برای پیاده سازی گام دوم انقلاب است.

لذا بازخوانی حماسه مقاومت و ایستادگی دوران طلایی دفاع مقدس برای آینده سازان کشور در نهادینه کردن تفکر جهادی و مقاومت در زمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «همه مسئولان و آحاد ملت در مقابل آرایش جنگی دشمن علیه ملت ایران، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد و با احساس مسئولیت و آمادگی وارد میدان شوند» برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم لازم و ضروری است.

سپاه کربلای مازندران با گرامی‌داشت سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان که همزمان شده با ایام ضیافت الله، با ادای احترام به روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای تاریخ ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه شهیدان گلگون کفن دیار علویان استان شهید پرور مازندران با تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می‌دارد با اراده انقلابی و آمادگی همه‌جانبه برای فتح خرمشهرها و به اهتزار درآوردن پرچم اسلام ناب محمدی (ع) همچون دوران دفاع مقدس خط شکن و خط نگهدار بوده و به هرگونه اشتباه محاسباتی و خطای راهبردی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها