فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

مسئولین روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند

سرهنگ مجید سوری گفت: مسئولین ظرفیت و روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند و باید احترام به پیشکسوتان دفاع مقدس حفظ شود.
کد خبر: ۳۴۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 23May 2019

مسئولین ظرفیت و روحیه انتقادپذیری خود را بالا ببرند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، سرهنگ «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاوت بروجرد، در همایش پیسکسوتان دفاع مقدس که به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در کانون بسیج شهرستان بروجرد، برگزار شد، خطاب به رزمندگان حاضر در جلسه اظهار داشت: شما رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید موضوعات را رصد کرده و مطالبه گری در دفاع از حقوق مردم داشته باشید.

وی اضافه کرد: رزمنده ای که در دوران دفاع مقدس در میدان نبرد با دشمن حاضر شده و ایستاده، حالا در وضعیت سیل و عملکردهای برخی از مسئولین، انتقادی کرده اما برخی از مسئولین استان برخورد خوبی با این انتقاد نداشتند.

سوری با بیان اینکه  قصدی برای تخریب نداشته و نداریم  و باید احترام به پیشکسوتان دفاع مقدس حفظ شود، تصریح کرد: کسی دلسوزتر از رزمندگان و پیشکسوتان نیست، مگر ما چند شخضیت مخلص و انقلابی مانند سردار سلیمانی ها، سردار نوری ها، سردار کشکولی ها و سردار شاهرخی ها داریم، لذا باید احترام این عزیزان حفظ شود.

وی بیان کرد: ما پاسدار انقلاب اسلامی ایران هستیم و با نگاه پاسداری از انقلاب،  مسائل را تجزیه و تحلیل می کنیم.

سوری تاکید کرد: انتظار داریم از نماینده مجلس گرفته تا دیگر مسئولین دولتی، روحیه انتقاد پذیری داشته باشند و اگر پیشکسوتان دلسوز و انقلابی انتقادی دارند، از روی دلسوزی و برای پیشرفت است نه از باب تخریب و باید همه مسئولین خدمتگزار واقعی مردم باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند و انتقاد را به جای تخریب نبینند و باید انتقاد پذیر باشیم.

سرهنگ سوری با اشاره به حضور نیروهای جهادی در سیل اخیر تصریح کرد: در سیل اخیر گروه های جهادی در کنار مردم بودند و برای کاهش آلام و رنج های سیل زدگان شبانه روز تلاش کردند و باید حرمت آنها حفظ شود.

در ادامه حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایمان بسیار قوی داشتند و علی‎رغم کمبود امکانات در برابر دشمن ایستادند و پیروز شدند.

وی اضافه کرد: عشق به خدا سبب شده بود تا رزمندگان راهی جبهه ها شوند و مسلمانان زیادی از جای جای این کشور و حتی کشورهای دیگر جان خود را تقدیم کردند تا حرم اهل بیت (ع) حفظ شود.

انتهای پیام/                 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار