رئیس شورای تبلیغات اسلامی قم:

روز جهانی قدس میراث گران‎سنگ امام خمینی (ره) است

نصرت‎الله لطفی گفت: راهپیمایی یوم‎الله روز جهانی قدس، میراث گران‎سنگ امام خمینی (ره) است که منحصر به ایران نبوده و در سایر کشورها نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ - 23May 2019

روز جهانی قدس میراث گرانسنگ امام خمینی (ره) استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «نصرت‎الله لطفی» امروز در جلسه ستاد بزرگداشت «سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین یوم‎الله ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز جهانی قدس» اظهار کرد: نظام سلطه می‌خواهد هرچه که هست را از فلسطینی‌ها بگیرد که این امر انسجام بزرگ ملت اسلام را می‌طلبد تا بار دیگر با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر نظام سلطه نشان داده شود.

وی بر برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهر مقدس قم تاکید و اظهار کرد: مردم در مناسبت‌های گوناگون از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته نشان دادند که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

لطفی گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، فقط دفاع و حمایت از مردم مظلوم کشور فلسطین نیست، بلکه مرتبط با امنیت ملی کشور نیز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: در روز قدس همچون سال‌های گذشته مردم از مسیر‌های دهگانه به سمت میدان بزرگ آستانه حرکت می‌کنند.

وی افزود: پس از تجمع مردم در میدان آستانه، حرکت راهپیمایان ساعت ۱۱ شروع می‌شود و از مسیر میدان شهید مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه و خیابان شهدا؛ شرکت کنندگان به سمت مصلای قدس حرکت خواهند کرد.

لطفی اظهار داشت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) است.

وی همچنین بر آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز برای سهولت مردم به منظور شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: همه دستگاه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و با تمام امکانات خود در این زمینه مشارکت داشته باشند.

لطفی مهیا ساختن وسایل رفت و آمد شرکت کنندگان در راهپیمایی از منطقه پردیسان قم را ضروری دانست و افزود: در بخش‌های تابع قم نیز مراسم روز قدس با محوریت ائمه جمعه به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، بر برگزاری مراسم باشکوه به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل، نکوداشت آغاز رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و قیام خونین یوم‎الله ۱۵ خرداد تاکید کرد.

وی افزود: در این ایام ضمن گرامیداشت یاد حضرت امام خمینی، باید نشر و تبیین مکتب سیاسی امام راحل، بیان ویژگی‌های منحصربه فرد امام، آرمان‌های انقلاب و تبیین ولایت و رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار