مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

عملیات بیت‌المقدس نقطه عطفی در جنگ تحمیلی بود

سردار علیپور گفت: عملیات بیت‌المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی و نشانه اقتدار و اراده ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۳۴۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ - 23May 2019

مردم دزفول با چشمان اشک بارشان به موشک های عراق خندیدند و مقاومت واقعی را معنا کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در حاشیه همایش «روز مقاومت، رمز پیروزی» بزرگداشت آزادسازی خرمشهر که امروز با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار خوزستان، فرماندهان نیروهای مسلح، پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در سالن اجتماعات مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی و نشانه اقتدار و اراده ایران اسلامی بود.

وی افزود: در عملیات بیت‌المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر توانستیم ضربه مهلکی بر پیکره ارتش عراق وارد کنیم و به رژیم بعث بفهمانیم که در مورد ایران اسلامی و جوانان برومندش دچار چه اشتباه بزرگی شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز بعد از سال‌ها یاد و خاطره عملیات بیت‌المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر را گرامی می داریم تا برای نسل امروز تداعی شود که معجزه خداوند چگونه در قدرت وحدت و ایمان رزمندگان ما تبلور پیدا کرد.

سردار علیپور در پایان با اشاره به چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت مردم دزفول، تصریح کرد: اگر مقاومت جانانه مردم دزفول نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی برای خوزستان رقم می خورد. این مقاومت سدی شد در مقابل خودخواهی رژیم بعث که تصور می کرد هیچ نیرویی توان مقابله با تجهیزات زمینی و هوایی اش را ندارد اما مردم دزفول با چشمان اشک بارشان به موشک های عراق خندیدند و مقاومت واقعی را معنا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار