فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان:

هیچ تهدیدی نمی‎تواند ذره‎ای از اقتدار نظام اسلامی را کاهش دهد

سردار شاهوارپور گفت: دشمن دست از توطئه برنداشته لذا نیروهای مسلح در کنار مردم از آمادگی بالایی برخوردارند و هیچ تهدیدی نمی‎تواند ذره‎ای از اقتدار این نظام اسلامی را کاهش دهد.
کد خبر: ۳۴۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ - 23May 2019

هیچ تهدیدی نمی تواند ذره ای از اقتدار نظام اسلامی را کاهش دهد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه بزرگداشت آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‎المقدس در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بیت‎المقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی بود چراکه رژیم بعث عراق بخشی از سرزمین ما را اشغال کرده بود که در فتح خرمشهر موفق شدیم با ایستادگی و مقاومت مردم و شجاعت رزمندگان، ضربه مهلکی به رژیم بعث وارد کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: پس از پیروزی در عملیات بیت المقدس در تمامی رسانه های جهان، ایران به عنوان فاتح این نبرد سخت معرفی شد نیاز است که همواره یاد و خاطره مجاهدت های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس این عملیات باشکوه را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: همچنین روز چهارم خرداد روز مقاومت دزفول را نیز گرامی میداریم؛ این برنامه ها و یادآوری ها فرهنگ ایثار ، مجاهدت و ازخودگذشتگی را در نظام اسلامی نهادینه می کند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: دشمن دست از توطئه برنداشته لذا نیروهای مسلح در کنار مردم از آمادگی بالایی برخوردارند و هیچ تهدیدی نمی تواند ذره ای از اقتدار این نظام اسلامی را کاهش دهد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح استوار برای دفاع از ارزشهای انقلاب در زیر سایه ولایت و با هدایت های رهبر معظم انقلاب در سنگر دفاع از نظام اسلامی ایستاده و وحدت و یکدلی نیروهای مسلح که همیشه زبانزد بوده امروز نیز با این برنامه مشترک برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر تقویت شد.

سرتیپ شاهوار پور همچنین در در همایش مقاومت رمز پیروزی (گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر) گفت: در عملیات آزادسازی خرمشهر تمامی نیروها باید از رودخانه کارون عبورکرده و در دشت با دشمن درگیر می شدند و خرمشهر در آن دوران به عنوان برگ برنده برای رژیم صدام و برای ما یک نقطه استراتژیک و مهم محسوب می شد.

وی افزود: بیش از 130 گردان پیاده در این عملیات حضور داشتند که باید با یگان های زرهی و تانک های دشمن مبارزه می کردند. عملیات در شب نیز یکی دیگر از شاخص های عملیات بیت المقدس و کار دشواری بود که هیچگاه در آموزه های نظامی توصیه نمی شود چرا که در شب امکان هماهنگی یگان ها وجود ندارد.

سرتیپ شاهوارپور گفت: فتح المبین، طریق القدس و ثامن الائمه سه عملیات پیش از بیت المقدس بودند که در کمتر از شش ماه انجام شدند و رزمندگان خستگی و جراحت های بسیاری از آنها داشتند اما با این وجود با روحیه بالا در عملیات بیت المقدس حضور داشتند.

فرمانده قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: تمام موفقیت های نظامی اسلامی را مدیون مجاهدت ها و مقاومت‌های شهدای والامقام دوران دفاع مقدس هستیم و این برنامه ها و همایش ها بهانه ای است که یاد و خاطره رشادت های آنان را گرامی بداریم.

به گزارش دفاع پرس، آیین گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسـازی خرمشـهر با عنوان «مقاومت رمز پیروزی» امروز با حضور فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان خوزستان و جامعه روحانیت استان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار