مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تداوم مقاومت با عافیت‎طلبی منافات دارد

سردار یوسفعلی­‌زاده گفت: جبهه و راه مقاومت با عافیت‎طلبی سازگار نیست، آنها اهل خطر نیستند و منشأ اثر نخواهند بود.
کد خبر: ۳۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ - 23May 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در حاشیه حضور در گلزار شهدای بهشت رضا در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: عبور از سال‌های پرحادثه، پرمسئولیت و سراسر تکلیف ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن صدها توطئه و دسیسه که از سوی دشمنان داخلی و بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی روا داشته شد جز با تکیه بر ایثار، استقامت و شهادت طلبی در راه خدا و فداکاری در راه آرمان‌ها ممکن نبود.

وی افزود: اگر امروز از هر انسان منصفی سؤال شود که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانست بدون جانفشانی فرزندان برومند خود به این درجه از مقبولیت و اقتدار برسد قطعاً پاسخ منفی است. امکان نداشت بدون جانفشانی و از خودگذشتگی این راه پر پیچ و خم با قدرت و صلابت طی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه در خصوص اهمیت شهید و شهادت در گام دوم انقلاب بیان داشت: بدون شک تحقق گام دوم انقلاب به عنوان راه ارزشمند و پر بهجت جز با تکیه بر ایثار، جهاد و شهادت طلبی در راه خدا ممکن نیست.

یوسفعلی­‌زاده ابراز داشت: در ورای همه­‌ی اقداماتی که در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، عمرانی صورت می­‌گیرد و به نوبه خود مؤثر و سازنده است، مهمترین راهبرد انقلاب اسلامی برای تداوم، مقاومت و ایستادگی است.

این مسئوول افزود: ایستادگی در برابر بدخواهان، دشمنان و زنجیره‌ای از توطئه‌گران بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی باید صورت بگیرد. کسی که می‌خواهد با از خودگذشتگی در راه خدا جهاد کند و در برابر دشمنان بایستد باید خالص شود. جبهه و راه مقاومت با عافیت طلبی سازگار نیست. عافیت طلبان اهل خطر نیستند و کسانی که اهل خطر نیستند ایثار و از خودگذشتگی نخواهند کرد و منشأ اثر نخواهند بود.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: کسانی در صحنه گام دوم انقلاب می‌توانند مؤثر باشند که وجودشان را در طبق اخلاص بگذارند و به یاران پیشکسوت مجاهد و شهید و ایثارگرشان تأسی کنند و وارد این میدان وسیع و پر از تکلیف بشوند. قطعاً نصرت الهی پشتوانه چنین حرکتی خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به همه رهروان راه شهیدان و فرزندان انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مرحمت فرماید و ما را جز کوچکترین سربازان این راه قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها