مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

فتح خرمشهر دشمنان انقلاب را به زباله‌دان تاریخ فرستاد

سید عابس حسینی گفت: دست خداوند در فتح خرمشهر از آستین فرزندان این ملت بیرون آمد و بر تارک لشکر کفر فرود آمد و دشمنان این انقلاب را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
کد خبر: ۳۴۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 23May 2019

فتح خرمشهر، دشمنان این ملت را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سیدعابس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در مراسم گلباران گلزار شهدای مرکز استان که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار شده بود، اظهار داشت: هنوز هم نوای خوش «شنوندگان عزیز توجه فرمایید خونین‎شهر آزاد شد» بهترین ملودی دفاع مقدس برای ماست.

وی بیان کرد: هنوز هم فاتحان و دلاوران هشت سال دفاع مقدس و فاتحان عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر، قهرمانان واقعی ملت ما هستند و ما به هموطن بودن با آن ها افتخار می کنیم و به خود می بالیم.

حسینی بیان داشت: درود بر شهیدانی که با نثار جان و مال خود عزت، شرف، امنیت و آسایش را برای ملت ما به ارمغان آوردند و درود ویژه بر شهیدان، رزمندگان و جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر که با آزادی عروس شهرهای ایران، خرمشهر قهرمان، پرچم پیروزی، سربلندی و مردانگی را برای همیشه برای تاریخ برای ملت ما به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با رزق و روزی حلال توسط پدران و مادران برای دفاع مقدس پرورش داده شدند و از دامان آن ها بود که مردان سلحشور به میدان رفتند و فدایی این ملت شدند، امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این جمله درست است چون این دست خداوند بود که از آستین فرزندان این ملت بیرون آمد و بر تارک لشکر کفر فرود آمد و دشمنان این انقلاب را برای همیشه به زباله‎دان تاریخ فرستاد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در پایان گفت: امروز در آستانه عملیات غرور آفرین،ملت ایران به رسم ادب و احترام و قدردانی از شهیدان عزیز در خانه شهیدان جمع شدند تا ضمن میثاق مجدد با شهیدان، امام، رهبری و خانواده شهدا با آن ها عهد و پیمان می بندیم دست از مرام و عقیده و راه شهیدان بر نخواهیم داشت و تا زنده ایم رزمنده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار