مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل:

مدیریت جهادی از مهم‎ترین عوامل آزادساری خرمشهر بود

مریم سپهوند مدیریت جهادی را از مهم‎ترین عوامل آزادسازی خرمشهر برشمرد و گفت: امروز نیز کشور ما برای ایستادگی در برابر دشمنان به این عوامل نیاز دارد.
کد خبر: ۳۴۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ - 23May 2019

توکل به خدا و مدیریت جهادی از مهمترین عوامل آزادساری خرمشهر بود

«مریم سپهوند» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در گفت‌‎و‌‎گو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

وی توکل به خدا، توسل به ائمه و مدیریت جهادی را از مهمترین عوامل آزادسازی خرمشهر برشمرد و افزود: امروز نیز کشور ما برای ایستادگی در برابر دشمنان به این عوامل نیاز دارد.

سپهوند با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت مسوولین، مدیران و کارکنان ادارات و تمامی کسانی که به هر نحو مسوولیتی بر عهده دارند دانست و گفت: با اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، بحران‌های اقتصادی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تأکید بر اینکه ما هر چه داریم از خانواده معظم شهدا و خانواده های ایثارگران داریم، افزود: شهدا همیشه زینت بخش همه‌ی محافل بوده اند و یادآوری رشادت‌های آنان، تاثیر زیادی بر نسل جوان دارد.

وی برگزاری یادواره‎ها و گرامیداشت یاد شهدا و رشادت‌های آنان را یکی از راه‌های ادای حقی دانست که شهدا بر گردن ما دارند و ادامه داد: ما باید فرهنگ ادای دِین به شهدا را ترویج دهیم چراکه آرامش و امنیت کنونی کشور ما مرهون خون شهدا است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با بیان اینکه در این ۴۰ سال زنان ما هم دوشادوش مردان در همه عرصه های اجتماعی سیاسی فرهنگی با یک بلوغ فکری، سیاسی، معنوی و فرهنگی توانستند جایگاه واقعی که اسلام برای زن تعریف کرده بود را تثبیت کنند، اظهار داشت: زنان ما بواسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ی زمینه ها پیشقدم و نقش آفرین هستند.

سپهوند به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای این موضوع که «زنان در طول تاریخ و صدر اسلام همواره نقش داشته‌اند» اشاره و اظهار داشت: زنان در جامعه همواره نقش مهم و موثری داشته‌اند و هیچ‌وقت منفعل و بی‌تاثیر نبوده‌اند و حتی در بحث انقلاب اسلامی نیز به بهترین نحو نقش خود را ایفا کردند.

وی  با اشاره به اینکه استان لرستان 500 شهید زن را تقدیم انقلاب کرده است گفت: در دوران دفاع مقدس زنان علاوه بر اینکه خودشان یا با حضور مستقیم در جبهه های حق علیه باطل به عنوان امدادگر  حضور داشته اند و یا در ستادهای پشتیبانی جنگ هر کاری که از دستشان بر می آمد برای رزمندگان انجام می دادند، به عنوان انگیزه دهنده  و انگیزه بخش به همسران و یا فرزندان خود، آنان را به حضور در جبهه تشویق می کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان از تشکیل مجمع شورای مشورتی زنان در لرستان خبر داد و افزود:  اعضای این مجمع بانوانی هستند که نقش مهمی در انقلاب داشته اند، که در سطح استان پایگاه‌های مقاومت متولی این کار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه های بسیج سپاه زنان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و تصریح کرد: تجلیل از مادران، همسران و خواهران شهدا، تشریح دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای حماسه آزادسازی خرمشهر از برنامه های سالروز آزادی خرمشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار