به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

دیدار کارکنان فروشگاه اتکای کرمان با خانواده شهید «غلامرضا لنگری‌زاده»

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر کارکنان فروشگاه اتکای کرمان با خانواده شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ - 24May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از کارکنان فروشگاه اتکای کرمان با خانواده شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری زاده» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام «امیر عباس عباسی» نماینده عقیدتی سیاسی فروشگاه اتکا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا برای ما بسیار عزیز هستند؛ زیرا عزیزترین‌های خود را برای حفظ امنیت کشور به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند.

کارکنان فروشگاه اتکا کرمان باخانواده شهید «غلامرضا لنگری زاده» دیدار کردند/// در حال ویرایش

وی با بیان اینکه ان‌شاالله شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» ما را در آن دنیا شفاعت کنند، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و نشستن پای صحبت‌‎های این عزیزان از توفیقاتی است که نصیب ما می‌شود و شهدا خود در خانه‌های خود حضور دارند و این برکات نصیب ما هم خواهد شد.

در ادامه، «اعظم میرتاج الدینی» همسر شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» با بیان اینکه ما از نظر مالی چیزی در زندگی کم نداشتیم، افزود: غلامرضا راه خود را انتخاب کرده بود. او عاشق شهادت بود و تا زمانی هم که در ایران بود، عضو فعال اردوهای جهادی بود.

کارکنان فروشگاه اتکا کرمان باخانواده شهید «غلامرضا لنگری زاده» دیدار کردند/// در حال ویرایش

میرتاج الدینی افزود: غلامرضا عاشق رفتن به گلزار شهدا بود و یک بار که با هم به گلزار شهدا رفته بودیم به من اشاره کرد و گفت «این مکانی است که من را در آن دفن می کنند»؛ البته من جدی نگرفتم و دقیقاً همین اتفاق افتاد و در این  مکان خاک‌سپاری شد.

وی افزود: از اینکه غلامرضا شهید شده است، ناراحت نیستم و من دو فرزندش را آن‌طور که او خواسته است، تربیت می‌کنم؛ ولی از مردم می‌خواهم حقایق را بدانند و تحقیق کنند که رزمندگان و شهدای مدافع حرم با چه هدفی خارج از مرزها برای دفاع از این نظام و اسلام می‌جنگند.

کارکنان فروشگاه اتکا کرمان باخانواده شهید «غلامرضا لنگری زاده» دیدار کردند/// در حال ویرایش

همسر شهید «غلامرضا لنگری‌زاده» بیان کرد: من به عنوان یک همسر شهید وظیفه دارم راه غلامرضا را ادامه دهم. ادامه دادن این راه بدون غلامرضا شاید از نظر دیگران برای ما خیلی سخت باشد، ولی شهدا زنده هستند و من حضور غلامرضا را در خانه احساس می‌کنم و هر وقت به مشکلی برخورد می‌کنم، غلامرضا آن مشکل را حل می‌کند. درک این مطالب شاید برای بعضی‌ها سخت باشد.

در ادامه این دیدار «عباس مهراجی» رئیس فروشگاه اتکای کرمان نیز از همسر بزرگوار شهید «غلامرضا لنگری زاده» تجلیل کرد.

بنا بر این گزارش، رزمندہ مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده» اولین بسیجی اعزامی از کرمان در راہ دفاع از حرم حضرت زینب (س) پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 در منطقه صالحیه سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار