در پیامی؛

استاندار تهران حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت

انوشیروان محسنی بندپی در پیامی حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 24May 2019

استاندار تهران حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در پیامی فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز  آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

نخستین روزهای خردادماه، یادآور  غیورمردی مردمانی است که خواست و اراده خویش را بر ظلم و ستیز دشمن فائق آورده و تبلور اراده ایران و ایرانی را مقابل دیدگان دوست و دشمن به منصه ظهور رسانیدند. 

اینک استکبار جهانی با تمام اهرم‌های جور و جبر، ظالمانه به صحنه دشمنی با ملت رشید ایران آمده و عزم خود را برای شکست امید این ملت غیور جزم کرده است. بی تردید، حربه آمریکا و سایر دشمنان این انقلاب با بهره‌جویی از کیاست و آگاهی نسل درس‌آموخته از مجاهدان بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، به شکست محتوم، محکوم خواهد شد.

اینجانب، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌سنگ عرصه دفاع مقدس، به خصوص شهیدان فتح غرورآفرین خرمشهر، فرارسیدن سومین روز از خردادماه را به تمام خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان تهران و مردم فهیم ایران، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه پروردگار،  توفیق در پاسداری از آموزه‌های این حماسه سترگ را دارم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها