مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان:

جوانان را با زبان هنر با شهدا آشنا کنیم

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای گرانقدر به جوانان باید از زبان فرهنگ و هنر استفاده شود.
کد خبر: ۳۴۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ - 25May 2019

«مریم نجارپور» مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای گرانقدر به جوانان باید از زبان فرهنگ و هنر استفاده شود، اظهار داشت: نمایشگاه «مهرواره از تبار باران» از سری برنامه‌های کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان در کارگروه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تولید و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای کرمان برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تابلوهایی با موضوع شخصیت و زندگی شهدای شاخص استان کرمان به نمایش درآمده که در مدت سه ماه توسط اعضای نوجوانان 12 سال به بالای کانون پرورش فکری و در 40 مرکز در سراسر استان و با راهنمایی یک مربی هنری تولید شده است.

نجارپور تصریح کرد: هر کدام از این تابلوها داستان یک شهید است که موضوع آن توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و بنیاد شهید استان به تایید رسیده و در آن قسمتی از زندگی آن شهید به شکل یک تابلوی تجسمی به نمایش درآمده است.

با زبان هنر، جوانان را با شهدا آشنا کنیم

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان متذکر شد: از تابلوهای تجسمی شهدا به صورت نمایشگاهی از 31 اردیبهشت رونمایی شده و با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش از اول مهر قرار است در تعدادی از مدارس به نمایش درآید و در پایان نیز به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار