سردار احمدی‌مقدم در یادواره شهیدان «کاوند»:

گسترش شعاع نفوذ ایران در منطقه موجب نگرانی دشمن شده است

فرمانده سابق ناجا گسترش شعاع نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه را موجب نگرانی دشمن دانست و گفت: روز به روز بر قدرت ایران افزوده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ - 24May 2019

یادواره شهیدان «کاوند» در بروجرد برگزار شدبه گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، یادواره شهیدان «جلال و جمال کاوند»،  با حضور  سردار «اسماعیل احمدی مقدم» فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در کانون بسیج  شهرستان بروجرد برگزار شد.

در این یادواره، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» فرمانده سابق نیروی انتظامی درباره اعتقاد به تفکر مهدویت و نقش این  اعتقاد در ایستادگی در برابر دشمنان، اظهار داشت: منتظران واقعی با دارا بودن ویژگی هایی همیشه پای عهد خود با خدا و شهدا می مانند تا امام عصر (عج) ظهور کند.

وی با بیان اینکه در دنیا 2 جبهه حق و باطل وجود دارد که همیشه جبهه حق پیروز است، افزود:  با ظهور منجی عالم بشریت، پرچم اسلام در سراسر دنیا حق برافراشته می شود.

احمدی مقدم با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی ایران این است که پرچمدار حق در جهان است»، گفت: جبهه باطل همیشه با شکست مواجه می‌شود.

فرمانده سابق ناجا با تأکید بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان، عنوان کرد: نقل خاطرات شهدا بسیار مهم است و این خاطرات بیانگر این است که این افراد صبور برای رسیدن به پیروزی تا پای جان ایستادند.

وی تصریح کرد: هر جا رزمندگان، دشمن را شکست پذیر و خود را شکست ناپذیر دیدند، پیروز میدان شدند و پایمردی‌ها در موفقیت ها بسیار مهم است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی با اشاره به قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها، خاطرنشان کرد: امروز شعاع قدرت جمهوری اسلامی به مناطقی گسترش یافته که سبب نگرانی دشمن شده است و روز به روز بر این قدرت افزوده می‌شود.

احمدی مقدم درباره شخصیت شهید جلال کاوند گفت: این شهید انسانی شجاع، مؤمن، زیرک و فداکار بود که در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت رسید و همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار