به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

پرش بسیجیان از برج میلاد

در سالروز آزادسازی خرمشهر 14 تن از بسیجیان و رزمندگان سپاه پاسداران در اقدامی نمادین با پرش از برج میلاد آمادگی خود برای دفاع از کشور و حفظ اقتدار ایران اسلامی را نشان دادند.
کد خبر: ۳۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 24May 2019

به یاد خرمشهر؛ پرش اقتدار بسیجیان از فراز برج میلادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، بامداد جمعه سوم خرداد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر رزمایش پرش افتخار چتربازان بسیجی و رزمنده از فراز برج میلاد صورت گرفت.

سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ درباره رزمایش پرش افتخار اظهار داشت: سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر پرش عزت و افتخار از برج میلاد توسط 14 نفر از بسیجیان و رزمندگان برای نشان دادن اقتدار و آمادگی بسیج مردمی و رزمندگان جان برکف اسلام انجام شد.

وی این پرش را را برای نشان دادن آمادگی بسیجیان و رزمندگان برای تأمین امنیت و حفظ اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در تمامی صحنه‌ها برای دفاع از مردم و کشورشان آمادگی دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امیدواریم خداوند مردم ما را مانند روز‌های آزادسازی خرمشهر متحد و اطاعتشان را از رهبری روزافزون کند.

حسن باقری از اساتید و پیشکسوتان و نخبگان چتربازی کشور نیز به عنوان مربی تیم در پرش اقتدار حضور داشت درباره این رزمایش گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرش از برج میلاد انجام شد.

وی افزود: در بین نفرات چترباز این پرش محسن مداح، رکورددار پرش ایران که تجربه پرش از 50 متر را دارد، حضور دارد و امیدواریم که این رکورد تا پرشش بعدی ما از برج میلاد جابه‌جا شود.

یکی چتربازان بسیجی درباره آموزش‌های تیم پرش اقتدار این‌گونه توضیح داد: هر فرد پرنده باید حداقل 400 سقوط آزاد را تجربه کرده باشد و به دلیل کوتاه بودن ارتفاع شرایط تمرینی خاصی را تجربه کرده باشد.

وی گفت: دوستانی که امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پرش افتخار شرکت کردند، هرکدام تجربه انجام بیش از 500 پرش را در کارنامه دارند و سالیانه و ماهیانه این تمرینات را ادامه می‌دهند.

بهادر بزرگ مسؤول تیم پرش اقتدار از برج میلاد نیز بیان کرد: این پرش به افتخار شهدای عملیات الی بیت‌المقدس، شهیدان حاج حسین قجه‌ای، محمود شهبازی، محسن وزوایی و سردار بزرگوار احمد کاظمی اجرا شد.

وی تصریح کرد: این رزمایش، نمایشی از آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح و ورودشان به این رشته ورزشی بود که به زیبایی و با موفقیت انجام شد.

سردار سیروس صابری جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) نیز این اقدام را نشان‌دهنده آمادگی سپاهیان و بسیجیان در عرصه‌های ورزش، دفاع، امنیت و خدمات رسانی به مردم عنوان کرد.

وی گفت: هنوز بسیاری از همین بسیجیان در مناطق سیل زده در حال خدمت‌رسانی هستند و این حرکت به یاد 113 گردان سپاه و بسیج عملیات آزادسازی خرمشهر انجام شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها