امام جمعه موقت ساری:

ترامپ باید از عملیات بیت‌المقدس درس بگیرد

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» گفت: ترامپ که کشور ما را با تحریم‌ها مواجه می‌کند، باید از عملیات بیت المقدس ما درس بگیرد و آن را مطالعه کند.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 24May 2019

ترامپ باید از عملیات بیت المقدس درس بگیرد و آن را مطالعه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در خطبه این هفته نماز جمعه با گرامی‌داشت سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: 37 سال قبل حماسه‌ای بزرگ در جنوب ایران رخ داد و خرمشهر که 578 روز در اسارت بود در سوم خرداد 61 به برکت مجاهدت فرزندان این سرزمین آزاد شد.

امام جمعه موقت ساری افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی، صدام با اعلام اینکه خوزستان متعلق به عراق است، خرمشهر را «محمره» نامگذاری کرد و در جمع خبرنگاران عنوان کرده بود اگر ایران خرمشهر را بگیرد، من کلید بصره را به آنان می‌دهم؛ اما رزمندگان اسلام در عملیات 33 روزه بیت المقدس خرمشهر را از چنگ رژیم بعثی عراق آزاد کردند.

وی به مقاومت مردم و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: در این عملیات حزب بعث عراق 16 هزار کشته و 19 هزار اسیر داد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای غرب و آمریکا افزود: آمریکا و ترامپ نباید با دم شیربازی کنند؛ زیرا درگیری با ایران آنان را گرفتار باتلاق خواهد کرد.

وی حماسه خرمشهر را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیان کرد و گفت: ترامپ که کشور ما را با تحریم‌ها مواجه می‌کند، باید از عملیات بیت المقدس ما درس بگیرد و آن را مطالعه کند.

این مسئول به اجرای بی‌سر و صدای سند 2030 با هدف تخریب بنیان اسلام در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در حالی این اتفاق در مدارس به وقوع پیوست که مقام معظم رهبری در جمع معلمان انتقاد صریحی نسبت به پذیرش این سند داشتند.

قاسمی همچنین به شب‌های قدر اشاره و تصریح کرد: این شب‌ها را باید قدر دانست و از این فرصت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار