مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد:

عملیات بیت‌المقدس در مراکز علمیه خواهران یزد بازخوانی می‌شود

«فاطمه ذاکری» از بازخوانی عملیات بیت‌المقدس در مراکز علمیه خواهران یزد خبر داد و گفت: این برنامه از دوم الی هفتم خرداد صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ - 24May 2019

«فاطمه ذاکری» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در این حماسه بزرگ و فراموش ناشدنی، ملت انقلابی و رزمندگان با ایمان با اراده راسخ بر قدرت پوشالی دشمن متجاوز غلبه کردند.     

وی عملیات بیت‌المقدس را یکی از عملیات‌های پیچیده دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این عملیات انجام یک حرکت به‌ تمام‌ معنای انقلابی بود؛ چراکه در طول 40 سال گذشته هر حرکت انقلابی و جهادی، باعث رقم خوردن حماسه‌های بسیار بزرگی شده است.

ذاکری ادامه داد: بر همین اساس و به درخواست مدیریت خواهران حوزه علمیه یزد، عملیات بیت المقدس در برخی از مراکز علمیه  یزد بازخوانی می شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد با اشاره به اهمیت مخاطبان که عمدتا جوان هستند، تاکید کرد: در مراکز علمیه حضرت نرجس (س)، حضرت زینب (س)، سیدالشهدا (ع) و زینب کبری (س) از دوم الی هفتم خرداد این عملیات غرورآفرین توسط سعید ملک ثابت رزمنده دفاع مقدس بازخوانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار