امام جمعه رامسر:

فتح خرمشهر معجزه‌ای الهی بود

حجت‌الاسلام «سید جعفر رضایی» گفت: فتح خرمشهر معجزه‌ای بود که در دفاع مقدس اتفاق افتاد و به فرموده امام خمینی (ره) فتح خرمشهر و آزادسازی خرمشهر به دست خدا رخ داد.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ - 24May 2019

«فتح خرمشر» معجزه خدا در دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید جعفر رضایی» امام جمعه رامسر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: شب قدر را در پیش داریم که از بهترین و بزرگ‌ترین شب‌های مقدر در عمر ما است؛ لذا دعای فرج را در این شب سرلوحه همه دعاهای خود قرار دهیم.

وی افزود: امروز سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد است؛ معجزه‌ای که در دفاع مقدس اتفاق افتاد و به فرموده امام خمینی (ره) فتح خرمشهر و آزادسازی خرمشهر به دست خدا رخ داد.

امام جمعه رامسر بیان کرد: روز سوم خرداد الگوی مقاومت و ایثار است و ما می‌توانیم با این دو عامل در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق و پیروز شویم.

این مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس و به فرموده امام روز اسلام را در هفته آینده داریم؛روزی که اضمحلال صهیونیسم را در پی دارد و خانه عنکبوتی و سست رژیم صهیونیستی بزودی توسط سربازان جبهه مقاومت نابود می‌شود.

رضایی متذکر شد: روز قدس در دنیای کنونی به محوری برای همه آزادگان تبدیل شده است که در جای جای جهان برای دفاع از مظلوم به‌پا می‌خیزند و راهپیمایی می‌کنند.

وی در پایان گفت: حضور حماسه‌ساز مردم روزه‌دار در روز قدس بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید و دوستان و مظلومان عالم را خوشنود می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار