امام جمعه یاسوج:

پناه بردن به آمریکا جز زیان حاصل دیگری ندارد

امام جمعه یاسوج با اشاره به اتکای برخی کشورهای منطقه به آمریکا گفت: پناه بردن به آمریکا و امثال آمریکا جز زیان و خسران حاصل دیگری ندارد.
کد خبر: ۳۴۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 24May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به 19 رمضان و آغاز شب‌های قدر، اظهار داشت: شب قدر شب دعا، توبه و ارتباط با خداست؛ لذا باید قدر این شب‌ها را بدانیم و در روزهای باقی‌مانده ماه رمضان بهره معنوی را از آن ببریم.

وی افزود: متاسفانه در این ماه پرفیض و در شهر شیعه‌نشین یاسوج و استان صد در صد شیعه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد صحنه‌هایی می‌بینیم و گزارش‌هایی از روزه‌خواری علنی داده می‌شود که مایه شرمساری است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه روزه‌خواری جرم بوده و علنی خوردنش جرمی مضاعف است، گفت: از مسئولان تقاضا می‌کنیم نظارت کنند و مردم هم بی‌تفاوت نباشند و امر به معروف و نهی از منکر کنند.

حسینی به سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: ارتشیان، سپاهیان و بسیجیان ما با آزادسازی خرمشهر ضربه محکمی به صدامی زدند که می‌خواست سه روزه تهران را تصرف کند.

وی ابراز کرد: شرق و غرب و برخی کشورهای منطقه در جنگ هشت ساله از صدام حمایت می‌کردند؛ اما رزمندگان اسلام در این جنگ هیمنه استکبار را شکستند و اجازه تصرف و اشغال حتی یک وجب از خاک کشور را ندادند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به برخی سیاست‌های آمریکا در منطقه، عنوان کرد: آمریکا با سد مقاومت ملت ایران روبه‌رو است و هر کس در مقابل ارده ملت ایران خیره‌سری کند، مغرور شود و بخواهد حرکتی انجام دهد، قطعا سرکوب خواهد شد.

حسینی ادامه داد: برخی کشورهای منطقه متکی به آمریکا شدند، اما پناه بردن به آمریکا و امثال آمریکا جز زیان و خسران حاصل دیگری ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار