فرمانده سپاه بروجرد:

مدیریت جوانگرایانه نیاز امروز کشور است

سرهنگ «مجید سوری» گفت: مدیریت جوانگرایانه نیاز امروز کشور است تا بتوانیم با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۴۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ - 24May 2019

مدیریت جوانگرایانه نیاز امروز کشور ایران است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری» فرمانده سپاه بروجرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد برگ زرینی از اوراق تقویم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد یادآور آزادسازی خرمشهر  قهرمان است که هیچگاه فراموش نخواهد شد، افزود: آزادسازی خرمشهر در حالی رخ داد که ایران امکانات نظامی اندکی داشت و در تحریم بود و بسیاری از کشورها صدام را در جنگ هشت‌ساله علیه ایران همراهی و پشتیبانی می‌کردند.

فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به اینکه مدیریت جهادی از مهمترین عوامل پیروزی خرمشهر بود، بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مهم‌ترین درسی بود که حماسه آزادسازی خرمشهر به ما آموخت و اینکه با اتکا به خود و با حفظ وحدت و اتحاد می‌توانیم به پیروزی برسیم.

سوری با تأکید بر اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن سبب شد تا دشمن با شکست مواجه شود، تصریح کرد: هدف دشمن از جنگ نرم، تحریم و فشارها این است که مقاومت ملت ما را در هم بشکند؛ اما ملت ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی همچنان بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب ایستاده‌اند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهند کرد. در شرایط امروز نیاز به ایثار و فداکاری داریم تا دشمن را شکست دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس با فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه بروجرد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس درس خوبی به دشمنان داد؛ لذا دشمنان از فتح خرمشهر و عملیات‌های ما هراسان هستند و هیچ‌گاه به خود اجازه تجاوز به این آب‌ و خاک را نخواهند داد.

سوری با اشاره به اینکه مدیریت جوانگرایانه نیاز امروز کشور ایران است تا بتوانیم با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن مقابله کنیم، گفت: دشمن به‌خوبی می‌داند که ملت ایران در دفاع مقدس بدون تجهیزات نظامی، فتح خرمشهر و پیروزی را از آن خود کرد و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی روحیه و مدیریت جهادی  را از رموز موفقیت‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس خواند و متذکر شد: امروز باید برای غلبه بر مشکلات همچنان با مدیریت جهادی و داشتن روحیه جهادی کارهایمان را پیش ببریم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار