امام جمعه بروجرد خواستار شد؛

برخورد قاطعانه قوه قضاییه با غارتگران بیت‌المال

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: ضروری است قوه قضاییه قاطعانه با غارتگران بیت‌المال برخورد کند و با تشدید نظارت‌ها بخشی از مشکلات کشور حل شود.
کد خبر: ۳۴۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ - 24May 2019

بر خورد قاطعانه قوه قضاییه با غارتگران بیت‌المالبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به قدرت جبهه مقاومت در منطقه اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار گرفته و روز به‌ روز بر قدرت آن افزوده می‌شود.

وی افزود: حمله موشکی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی و حمله پهپادی رزمندگان یمنی به عربستان نشان از قدرت جبهه مقاومت دارد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: اقدامات اخیر شورای عالی امنیت ملی کشور در شروع دوباره غنی‌سازی اورانیوم و همچنین مدیریت صحیح رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سبب شده تا رئیس‌جمهور آمریکا از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جبهه حق و مقاومت همیشه پیروز است و دشمنان را شکست خواهد داد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و عشق به امام خمینی (ره) پیروزی و حماسه بزرگی را در سوم خرداد رقم زدند. در دوران دفاع مقدس که دزفول آماج حملات شدید بود، رزمندگان زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم برخورد با غارتگران بیت المال گفت: ضروری است تا قوه قضاییه قاطعانه با این افراد برخورد کند. مطالبه مردم برخورد با غارتگران بیت‌المال است و همچنین ضروری است تا دولت جدی‌تر وارد عمل شود و با تشدید نظارت‌ها بخشی از مشکلات حل شود.

حسینی همچنین با اشاره به هفته مجلس بیان کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه ضروری است تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت بخواهند تا برای مردم کار کند و قاطعانه وارد عمل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار