امام جمعه گناوه:

سوم خرداد از روزهای زیبای انقلاب و دفاع مقدس است

حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 یکی از روزهای زیبای انقلاب و دفاع مقدس است که یاد و خاطره های این روز تا ابد ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۳۴۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 24May 2019

سوم خرداد از روزهای زیبای انقلاب و دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه شهر گناوه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فتح خرمشهر در سوم خرداد 61 یکی از روزهای زیبای انقلاب و دفاع مقدس است که یاد و خاطره های این روز تا ابد ماندگار خواهد ماند. عملیات بیت المقدس از عملیات های بی بدیل و بی نظیر در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: امروز عزت و اقتدار کشور در گرو مقاومت و ایثارگری‌هایی است که از سوم خرداد برجای مانده و دفاع مقدس به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان و نیروهای مقاومت کشورهای منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: مردم ایران همواره در تمامی عرصه های انقلاب حضور داشته و در این برهه نیز به رغم مشکلات و گرفتاری های اقتصادی هرگاه پای دفاع از خاک و میهن به میان می آید، همدل و متحد حضور می یابند.

وی افزود: امروز که دشمن کشور را تحت تاثیر فشارهای اقتصادی قرار داده است، به دنبال تحدید توان موشکی ما از طریق مذاکره است. همراهی با دشمن در این زمینه خیانت به آرمان های انقلاب است؛ لذا به هیچ وجه زیر بار این موضوع نخواهیم رفت و مقاومت را سرلوحه خود قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: آمریکای جنایتکار باید بداند که ملت ایران زیر بار زور نخواهد رفت و هراسی از تهدیدها و تحریم های اقتصادی ندارد.

رکنی حسینی همچنین با اشاره به هفتم خرداد سالروز تشکیل اولین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه و عملکرد مجلس دهم با گرفتاری هایی که مردم با آن مواجه هستند، مشخص نیست و کارنامه شفافی ندارد.

وی اضافه کرد: مجلس باید جلوی فشارهایی را که بر مردم می آید، بگیرد و نظارت کاملی بر اوضاع کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار