امام جمعه بجنورد:

تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه حاصل فتح خرمشهر است

حجت‎الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه و نیروهای حشدالشعبی عراق، حزب‎الله و انصارالله حاصل فتح خرمشهر هستند.
کد خبر: ۳۴۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 24May 2019

تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه حاصل فتح خرمشهر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‎الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه بجنورد در خطبه‎های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در دیداری که مقام معظم رهبری با دانشجویان داشتند جوانان دانشجو نقدهایی ارائه و رهبری هم از این نقدها استقبال کردند؛ مطالبه‎گری بسیار خوب و یک امر مقدس است و باید توجه کنیم مطالبه‎ها و نقدها منصفانه، مودبانه و مستدلانه باشد تا سوژه به دست دشمن ندهد.

وی با اشاره به دوران زندگی امام علی (ع) گفت: ایشان در دوران عمر خود مقاطع حساس بسیاری را پشت سر گذاشتند که استقامت در دین و مقاومت همراه پیامبر اسلام، سکوت طی دوران ۲۵ ساله خلفا برای بنیان‌گذاری وحدت در جامعه، منافقین و خوارج از جمله این مقاطع بود.

یعقوبی بیان کرد: ملتی که بصیرت نداشته باشد، باعث گرفتاری و زحمت و حتی شکست رهبران حکومت می‎شوند و در زمان امام علی (ع) شیطان‎هایی همچون معاویه از همین بی بصیرتی مردم استفاده کردند و برای امام علی (ع) مشکل ایجاد کردند.

امام جمعه بجنورد سپس به شب‎های قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر قلب رمضان است و شب زنده داری در این شب ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در خصوص سالروز فتح خرمشهر بیان داشت: خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی است، مقاومت خرمشهر در دوران دفاع مقدس نتایج بی شماری برای نظام اسلامی داشت و امروز نیز تشکیل جبهه مقاومت در کشورهای منطقه و نیروهای حشدالشعبی عراق، حزب‎الله و انصارالله حاصل فتح خرمشهر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها