امام جمعه میاندورود:

مقاومت و توکل به خدا باعث پیروزی در خرمشهر شد

حجت‎الاسلام رضا محمدنسب گفت: هر جا مقاومت، اعتماد به نفس و توکل به خدا بود پیروز شدیم، بنابراین مقاومت مردم خرمشهر منجر به فتح این شهر شد.
کد خبر: ۳۴۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 24May 2019

مقاومت و توکل به خدا باعث پیروزی در خرمشهر شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‎الاسلام «رضا محمدنسب» امام جمعه میاندورود در خطبه‌های نماز جمعه  این شهرستان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: هر جا مقاومت و اعتماد به نفس و توکل به خدا بود پیروز شدیم و هر جا توکل و اعتماد به دشمن بود شکست خوردیم.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اتفاقات پیش آمده درباره برجام، گفت: اگر به حرف رهبری عمل می‌شد امروز این اتفاقات نمی‌افتاد و تعجب می‌کنم که قوه مجریه می‌گوید من اختیارات نداشتم در صورتی که دولت اختیار داشت که رفت مذاکره کرد با اینکه رهبری گفتند من خوشبین نیستم.

محمدنسب با بیان اینکه دشمن با اعمال فشار دنبال روگرداندن مردم از نظام است اما موفق نشد، افزود: آثار فشار تحریم آمریکا نسبت به سوء مدیریت مدیران بسیار کمتر است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند مجلس در رأس امور است، تصریح کرد: مجلس طبق قانون می‌تواند در همه زمینه‌ها تحقیق و تفحص داشته باشد و کارش نظارت است اما این کار را به درستی انجام نمی‌دهند که اگر می‌دادند اصل 44 که موضوع خصوصی سازی است به درستی انجام می‌شد و این همه فساد و رانت به‌وجود نمی‌آمد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نماینده هم باید متعهد باشد و هم متخصص، چون اگر تعهد نداشته باشد خیانت می‌کند و اگر تخصص نداشته باشد کار را به‌درستی انجام نمی‌دهد.

محمدنسب با انتقاد از نمایندگان مجلس در انجام ندادن وظیفه ذاتی خود، گفت: امروز هم باید فریاد مرگ بر آمریکا بگوییم و هم مرگ بر نفوذی‌ها چون نفوذی‌ها باعث درست انجام نشدن کارها شدند.

وی با تاکید بر اینکه  عدالت امام علی (ع) باعث شهادتش شد، تصریح کرد: کسانی که در کنار امام بودند سه نفاق در بین آنها وجود داشت نفاق اعتقادی که پایانش شرک است، نفاق اخلاقی که به ظاهر با امام بودند و نفاق سیاسی که به همان نفاق اعتقادی برمی‌گردد.

محمدنسب خاطرنشان کرد: امروز هم خیلی‌ها شعار ولایت‌مداری می‌دهند اما در کنار ولایت و رهبری نیستند، کسانی پرچم ولایت را به سینه می‌زنند اما از آن طرف دم از مذاکره می‌زنند که در نهایت اتفاق مسجد کوفه می‌افتد.

امام جمعه میاندورود در پایان با بیان اینکه اگر یاران امام بصیرت داشتند آن امام به شهادت نمی‌رسیدند، گفت: امروز آن حادثه به شکل‌های دیگر در حال تکرار است و تلاش دارند که تکرار شود اما در این ایام بیایید خود را از نو بسازید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار