سردار کارگر:

عملیات بیت‎المقدس تجلی وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملیات بیت‎المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، تجلی وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی بود.
کد خبر: ۳۴۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 24May 2019

عملیات بیت‎المقدس تجلی وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‎پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز (پنجشنبه دوم خرداد) در مراسم رونمایی از اولین کتابخانه دیجیتال دفاع مقدس، ۱۴ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و نمایشگاه عکس «حماسه خدمت» با حضور در برنامه شب‎های شیدایی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‎المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد تجلی وحدت نیرو‌های مسلح و بسیج مردمی بود.

وی ادامه داد: خرمشهر جنگ اراده‎ها بود و مدیریت جهادی و انقلابی باعث به نتیجه رسیدن این عملیات شد.

سردار کارگر درباره برنامه‎های روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول بیان کرد: برنامه‎های این دو مناسبت از روز دوم خرداد آغاز شده است. شکرگزاری در حرم مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به میزبانی سپاه پاسداران، برگزاری صبحگاه مشترک، رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در سراسر کشور، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‎های معظم شهدا با حضور رئیس جمهور و میزبانی بنیاد شهید و غبار‎روبی مزار شهدا در سراسر کشور از جمله این برنامه‎هاست.

وی با  اشاره به اینکه در روز چهارم خرداد مراسم تجلیلی در شهر خرمشهر به مناسبت روز مقاومت مردم دزفول برگزار خواهد شد، گفت: در حوزه چاپ و انتشار کتاب، رهبر  معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند که تولیدات باید صد برابر شود. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏‎های دفاع مقدس در طول ۲۵ سال موفق به انتشار ۷۰۰ عنوان کتاب شده بود  این در حالی است که طی چهار سال گذشته ۴ هزار عنوان کتاب در سطح الف، ب. و ج به چاپ رسیده است.  

سردار کارگر در پایان خاطرنشان کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امسال مکلف به انتشار ۱۲۵ عنوان کتاب شده است.

براساس این گزارش، مراسم رونمایی از اولین کتابخانه دیجیتال با ۳ هزار عنوان کتاب و ۱۴ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس  با حضور جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه دوم خرداد در برنامه شب‎های شیدایی در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین از نمایشگاه عکس حماسه‎آفرینی نیرو‌های مسلح در کمک به سیل‎زدگان اخیر با عنوان «حماسه خدمت» که به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و موزه انقلاب اسلامی تهیه و به نمایش گذاشته شده، رونمایی شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار