بیانیه بسیج مستضعفین به مناسبت سوم خرداد:

شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک‎کش صهیونیست آغاز شده است

سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سوم خرداد بیانیه‎ای صادر کرد و در آن بر نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک‎کش صهیونیست تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ - 24May 2019
سوم خردادماه پاسداشت غیرت دینی جوانان بسیجی است/ شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست آغاز شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن سالروز پرافتخار و ماندگار سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

فرارسیدن سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر نکوداشت خودباوری، غیرت دینی، همیت، صلابت و شجاعت رزمندگان پرتوان اسلام است که با روحیه بسیجی و با پیروی از امام راحل عظیم الشان هیمنه پوشالی شرق و غرب را به خاک مذلت کشانده و عملیات ظفرمند بیت‎المقدس را در تاریخ جهان ثبت و ماندگار کردند.
 
سوم خرداد سالروز حماسه و مقاومت و پیروزی رزمندگانی است که مظلومانه در مقابل ارتشی ایستادند که با پشتیبانی استکبار و مرتجع منطقه تا بن دندان مسلح بودند و جز برانداختن نظام اسلامی به کمترین راضی نمی‌شدند.

سوم خرداد پاسداشت غیرتمندی و افتخارآفرینی بسیج و جوانان و رزمندگانی است که با اراده‌ای پولادین متجاوزین را از سرزمین خود بیرون راندند و این فضاحت برای ارتش کلاسیک بعث و اربابان آمریکایی و اروپایی آنان به فضاحتی ابدی مبدل گشت.

روز تاریخی و با عظمت سوم خرداد ترجمان بصیرت و حماسه سازی جوانان بسیجی مکتب پیر خمینی (ره) بود که اثبات کردند با ولایتمداری و دینمداری و وحدت می‎شود بر هیمنه پوشالی مادی گرایان و پوچ اندیشانی که با ددمنشی حاکمیت ملت‌ها را به راحتی نقض می‌کنند، ایستاد و تنها معادلات تسلیحاتی و پولی در جنگ تعیین کننده نیست. بلکه امداد‌های الهی و تفضلات پروردگار است که هیچ قدرتی بالاتر از او نیست و همچنان که خود فرموده اند:ان تنصرالله ینصرکم

سازمان بسیج مستضعفین با اتکال به قدرت لایزال الهی و با پشتوانه مکتب ولایت اعلام می‌کند:جوانان بسیجی ایران اسلامی دانش آموخته خلف صالح امام راحل عظیم الشان و پویندگان راه شهدای بیت المقدس اند که در چشم انداز شان جز نابودی استکبار و اربابان صهیونیستی آنان به کمترین راضی نخواهند شد.
 
بسیجیان با اعماق وجود معتقدند: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که «خرمشهر‌ها در پیش است» با تفکر جهادی و انقلابی و در سایه خدمت بی منت به مردم نظام اسلامی میتوانیم در تمام ادوار آینده تاریخ فتح و نصر را از آن خود نموده و جاودانه بمانیم.
 
همه جوانان بسیجی آگاه باشند: شمارش معکوس نابودی رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست آغاز شده و آنچه از آنان دیده میشود دیوی پوشالی است که مبتلا به پوکی استخوان بوده که با عملیات روانی سعی در ترساندن و واپسگرایی ساده لوحان دارند.

سازمان بسیج مستضعفین گرامیداشت این روز تاریخی، توجه جوانان بسیجی را به افتخارات بی بدیل انقلاب درگذشته و حال معطوف کرده و اعلام می‌دارد: تحت فرامین کاروانسالار انقلاب و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با جهاد کبیر در تمامی میدان‌هایی که به آن‌ها نیاز است با اقتدار حضور داشته و تا آزادی قدس شریف و نابودی دشمنان قسم خورده لحظه‌ای از پا نخواهیم نشست.

ان وعدالله حق

انتهای پیام/341
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار