به مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش

اجرای بیش از 67 برنامه توسط مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی گفت: با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، همه در تلاش هستیم تا یاد و نام شهدای نیروی دریایی همواره جاودان بماند.
کد خبر: ۳۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ - 26November 2014

اجرای بیش از 67 برنامه توسط مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، حجت الاسلام باقری، در آستانه فرارسیدن هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز عملیات غرورآفرین مروارید، از برنامه ریزی و انجام بیش از 67 برنامه مختلف در زمینههای فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و ورزشی خبر داد.

وی هدف اصلی از انجام برنامههای مذکور را یک تلاش فراگیر برای زنده نگهداشتن یاد و نام دلاورمردیهای شهدای نیروی دریایی ارتش دانست و تصریح کرد: همه ما وارثان مردانی هستیم که روزی برای دفاع از مرزهای آبی کشور با دل و جان به دریا زدند و در پهنه وسیع آبهای خلیج همیشه فارس، آرام گرفتند و بر ماست که همیشه از شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدر میهن اسلامیمان یاد کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی گفت: انجام تبلیغات میدانی در سطح شهر، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در میدان صبحگاه فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی و مراسم ویژه تجلیل از خانوادههای معظم شهدای فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی با حضور مهندس چمران از مهترین برنامههای این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها