مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

رزمندگان جنگ تحمیلی باید فرماندهی جنگ فرهنگی را برعهده گیرند

«اصغر عباسقلی‌زاده» گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همچون قبل در صحنه حاضر شوند و فرماندهی جنگ فرهنگی و بصیرت را بر عهده بگیرند.
کد خبر: ۳۴۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 25May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در همایش فاتحان خرمشهر در تبریز اظهار داشت: اتفاقات صدر اسلام برای ما عبرت آموز است و به واسطه آن پندها افتخارات فعلی را رقم زده‌ایم.

وی تاکید کرد: کل دنیای کفر علیه ما است و تاکنون به لطف خداوند و هوشیاری مسئولان نظام، همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ایم.

این مسئول افزود: امروز در سایه‌ افتخارآفرینی ارتشیان قهرمان، نیروی انتظامی شجاع، سنگرسازان بی‌سنگر و سپاه در حریمِ ولایت به اقتدار و استقلال دست یافته‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران برای حفظ آبروی اسلامی تلاش کرده‌اند، گفت: ما باید قدردان آنان و ملت شهیدپرورمان باشیم.

وی متذکر شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همچون قبل در صحنه حاضر شوند و فرماندهی جنگ فرهنگی و بصیرت را بر عهده بگیرند تا فتنه‌های داخلی و خارجی با ترویج فرهنگ ایثار نقش برآب شود.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه ایران اسلامی ابهت شرق و غرب را به برکت تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در هم شکسته است، تصریح کرد: ماموریت ما صرفا نظامی نیست و وظیفه سنگین ما نشر و گسترش روحیه ایثار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها