معاون حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

برپایی نمایشگاه «حدیث آزادی» در کرمانشاه

«صابر سروش» از برپایی نمایشگاه « حدیث آزادی» در نگاره خانه حوزه هنری استان کرمانشاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از امروز به مدت یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 25May 2019

برپایی نمایشگاه «حدیث آزادی» در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صابر سروش» معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به نقش هنر در بیان موثر و ماندگار از ارزش‌های والای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سی و هفتمین سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، نمایشگاه «حدیث آزادی» در نگارخانه سوره برپا شده است.

سروش خلق آثار فاخر هنری که گویای هنر متعهد و ارزشی است را از سیاست‌های کلی این نهاد برشمرد و افزود: در این نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان حوزه هنری استان با محوریت دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر و ارزش‌های والایی همچون ایثار، شهادت، جانبازی و ا‌زخودگذشتگی به نمایش گذاشته شده است.

وی عنوان کرد: نمایشگاه حدیث آزادی از امروز به مدت یک هفته تا (جمعه 10 خرداد) همه روزه در نوبت صبح و عصر در نگارخانه سوره واقع در ابتدای خیابان خیام فرهنگسرای حوزه هنری کرمانشاه، مهیای بازدید علاقه مندان است.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه از برپایی همزمان نمایشگاه مجازی این آثار در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان به نشانی artkermanshah.ir کانال های فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی  به نشانی @artskermanshah و  eitaa.com/artkermanshah خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها