وصیت‌نامه پاسدار شهید سید عبدالله ایجادی (۱)/ هشدار نسبت به توطئه‌های دشمن

پاسدار شهید «عبدالله ایجادی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «امروز جنگ و استکبار جهانی درصدد کندن ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد. مسلمین بدانید که اگر دشمن ما را شکست بدهد، الی الأبد لباس ذلت را بر تن کرده‌ایم».
کد خبر: ۳۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 29May 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «سید عبدالله ایجادی» در دوازدهم اسفند ۱۳۴۲ چشم به جهان گشود. وی حین عملیات بدر در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۳، در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید سید عبدالله ایجادی/ امروز جنگ و استکبار جهانی درصدد کندن ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد

تصاویر وصیت‌نامه پاسدار شهید «عبدالله ایجادی»

وصیت‌نامه پاسدار شهید سید عبدالله ایجادی/ امروز جنگ و استکبار جهانی درصدد کندن ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«(ان الحیوة عقیدة و جهاد)

(بدین وسیله  گوشه‌ ای از درد دل خود را برای امت مسلمان و شیعیان امام حسین (ع) بر روی کاغذ آورده تا تکلیفم را انجام داده باشم)

با سلام خدمت تنها منجی بشر، امام زمان (عج) و با سلام بر محضر مبارک فرمانده کل قوا، امید محرومان و مستضعفان جهان حضرت امام خمینی و با سلام و درود بر شهیدان به خون خفته اسلام و با سلام بر رزمندگان جان بر کف اسلام که می روند تا با نابودی صدام و حزب بعث عفلقی، راهی کربلا و قدس عزیز شوند.

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِم»ْ (قرآن کریم)

(خداوند سرنوشت هیچ طایفه‌ای را عوض نمی‌کند مگر اینکه خودشان بخواهند.)

اکنون در این موقعیت حساس که بعد از هزار و ۴۰۰ سال و اندی راه گم کردن و اصالت از دست دادن، توسط یک سید بزرگوار و فقیه و حسین (ع) زمان و شاگرد امام صادق (ع) و نائب امام زمان (عج) تواسنتیم خود را شناخته و سپس خدای خود را شناخته و از بندگی و وابستگی به شرق و غرب خود را رهانیده و آزاد شویم.

حال ابرقدرت‌ها و دیگر حکومت‌های دنیا برای از بین بردن استقلال و آزادی ما دست به دست هم داده و می‌خواهند پا‌های ما را که روی خود ایستاده قلم کرده و قطع کنند. امروز جنگ و استکبار جهانی درصدد کندن ریشه‌های انقلاب اسلامی می‌باشد. مسلمین بدانید که اگر دشمن ما را شکست بدهد، الی الابد لباس ذلت را بر تن کرده‌ایم و برای نسل آینده چیزی جز ننگ و ذلت به ارمغان نخواهیم گذاشت.
در این دو حالت پیش می‌آید، یا باید غلام بگوش بودن را بخواهیم یا عزت و سربلندی را».

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها