بازتاب جهانی سخنان رئیس جمهور در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس

سخنان رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس بازتاب هایی در برخی رسانه های جهان داشته است.
کد خبر: ۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 22September 2013

بازتاب جهانی سخنان رئیس جمهور در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سخنان دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس در حرم مطهر امام خمینی (ره) و در جمع فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و رژه نیروهای مسلح بازتاب هایی در برخی رسانه های جهان داشته است.

"خبرگزاری فرانسه": غرب باید حق ایران در غنی سازی اورانیوم را به رسمیت بشناسد

خبرگزاری فرانسه در پوشش سخنان رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس به سخنان وی در مورد حقوق هسته ای کشورمان پرداخت. در این رابطه این خبرگزاری در پوشش سخنان روحانی گزارش می دهد غرب باید همه حقوق ملت ایران از جمله حقوق هسته ای و حق غنی سازی اورانیوم را در چارچوب قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد.

این خبرگزاری فرانسوی همچنین نوشت: این سخنان روحانی در حالی در جمع فرماندهان نظامی و در مراسم یادبود تجاوز عراق به ایران ایراد شد که وی طی روزهای آینده برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک خواهد شد و مذاکراتی نیز با برخی مقامات کشورهای غربی خواهد داشت.

خبرگزاری "المنار" لبنان: بازخوانی دفاع مقدس برای همه ضروری است

خبرگزاری المنار لبنان ضمن پوشش سخنان رئیس جمهور در مورد حقوق هسته ای کشورمان بر لزوم توجه به بازخوانی جنگ پرداخته است. این خبرگزاری می نویسد: باید یادآور شد که دفاع مقدس به دفاع از کشور در مقابل متجاوزان مربوط است و نیروهای مسلح ایران همواره توان دفاعی خود را حفظ خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها