مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید «پیش‌­بین» دیدار کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید «سید محمود پیش­‌بین» از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۴۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 25May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در راستای تکریم خانواده‌های شهدا، حجت الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به همراه جمعی از کارکنان این اداره‌ کل با خانواده شهید «سید محمود پیش‌بین» از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در عاشورای حسینی سال 1373 دیدار کرد.

حجت الاسلام سبزیان در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی در عاشورای حسینی سال 1373 اظهار داشت: شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که در روز عاشورا و در لباس عزاداری امام حسین (ع) با اقدام کور منافقین در کنار ضریح مطهر امام رضا (ع) به شهادت رسیدند از شهدای مظلوم انقلاب هستند و حضور در منزل شهیدی که به شوق زیارت امام رضا (ع) به دیدار خداوند متعال نائل آمد، افتخار است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام «سیدهادی موسوی‌پور» رئیس بنیاد شهید منطقه سه مشهد مقدس گفت: حضور در جمع خانواده‌های شهدا باعث برکت است و امیدواریم این اقدام پسندیده اداره کل کتابخانه‌های عمومی مشمول نظر و لطف الهی قرار گیرد.

«سید علی پیش‌بین» فرزند شهید «سید محمود پیش‌بین» نیز در این دیدار با اشاره به علاقه وافر شهید به حضور در حرم مطهر رضوی ابراز داشت: شهید «پیش‌بین» همواره برای زیارت و شرکت در مراسم‌ها به حرم مطهر مشرف می‌شد و حتی اصرار زیادی برای خرید خانه در اطراف حرم داشت تا با سهولت بیشتری به حرم مشرف شود.

وی ادامه داد: در همین راستا هم در روز عاشورا و بعد از شرکت در مراسم عزاداری حرم مطهر برای زیارت به کنار ضریح مطهر مشرف می‌شود که در حادثه ناجوانمردانه بمب‌گذاری در کنار ضریح توسط منافقان کوردل به فیض شهادت نائل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها