فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مدیریت جهادی نجات‌بخش کشور است

سردار مرتضی کشکولی گفت: مدیریت جهادی با کلیدواژه «ما می‌توانیم» نجات‌بخش کشور است.
کد خبر: ۳۴۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ - 25May 2019

مدیریت جهادی نجات‌بخش بشر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولین استانی در سالن جلسات  سپاه برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی زمانی شروع شد که دو قطب شرق و غرب در اوج قدرت بودند و هر دو متحد بودند که  انقلاب اسلامی را در همان سال اول در نطفه خفه کنند.

وی با بیان اینکه ما در اوج قدرت هستیم و دشمنان در حضیض ذلت هستند، افزود: حالا دشمنان برای ما نعره می کشند، تا نزدیکی های تنگه هرمز می‌آیند ولی جرأت نمی‌کنند بیایند داخل ولی خیلی زود هم پشیمان می‌شوند.

کشکولی با بیان اینکه حتی بچه های مدرسه ای ما هم از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسند و آنها را به باد تمسخر می‌گیرند، گفت: ما  نباید به توانایی‌های‌مان مغرور شویم و باید با تمام وجود از اتفاقات درس بگیریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با ابراز تأسف از اینکه بعضی صاحب منصبان در نظام ما، آمریکا را ارباب و کدخدا خودشان می‌دانند، تصریح کرد: به لطف خدا ملت انقلابی ما همچنان محکم و استوار پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی انقلاب اسلامی را یک بعثت مجدد دانست و خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی سال‌های سال بود که جهان دو قطبی بود یک قطب جهان، می گفتند مطلقاً خدایی وجود ندارد  نصف جهان هم می‌گفتند خدا هست ولیکن در زندگی بشر نقشی ندارد، فقط برای رفع خستگی و افسردگی که اشخاص بعضی اوقات بروند کلیسا با خداوند نجوایی داشته باشد.

کشکولی ادامه داد: امام خمینی (ره) با پرچم دین قیام کرد  که مدل حکومتی به جهان ارائه دهد و دین آمد که حق دین را  به کمک مردم بگیرد البته نه با لباس شمشیر، کودتا، زور و جنگ  بلکه با منطق و آرامش منطقی.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر، اظهار داشت: الان که 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است، با افتخار در یک مجلس با شکوه در سایه امنیت  کامل و مثال زدنی. سالروز آزادی خرمشهر را  جشن می‌گیریم.

وی بابیان اینکه تصرف یک نقطه یا منطقه از کشور سخت و بازپس‌گیری آن نیازمند قدرت است افزود: جنگ تحمیلی از مهر سال 59 آغاز شد، کار بازپس‌گیری از مهر سال 60 طی چهار عملیات سنگین شروع و از روز اول برنامه این بود که تسلیم نشویم البته جنگ ما یک جنگ جهانی بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: جنگ یک بحران است و قطعاً در جنگ اضطراب و دلهره وجود دارد، ما در هشت سال دفاع مقدس یک جنگ آرمانی انجام دادیم.

کشکولی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: پشتیبانی خدا سبب این آزادی شد و اکنون‌ که پس از 41 سال آمریکا عربده‌کشی می‌کند مقام معظم رهبری می‌فرمایند جنگ نمی‌شود و مذاکره هم نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: اگر سیل اخیر در دولت دیگری رخ می‌داد، بودجه چند سال مملکت را باید هزینه می‌کردند تا درست شود درحالی‌ که در لرستان 18 هزار گروه جهادی، حدود هزار دستگاه مهندسی، چهار هزار و 200 روحانی بدون اینکه هزینه‌ای بر دوش نظام و دولت بگذارند برای دین، خدا و خدمت به مردم و نظام پای‌کار آمدند.

کشکولی گفت: صدام ایران را بمباران کرد با حضور امام (ره) و توسل به ائمه اطهار (ع)، مردم متحول شدند و ارتش حزب‎اللهی شد؛ بسیج و سپاه به وجود آمد و ما هشت سال دفاع مقدس را با مدیریت جهادی به سرانجام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلف، سیل، یمن، سوریه و عراق را در این مدت با مدیریت جهادی به‌پیش برد عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند باید مدیریت جهادی داشته باشیم، فرق بین مدیریت جهادی و مدیریت دموکراسی این است که آن‌ها به‌ حق مظلوم و ظالم معتقد نیستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: فقط مدیریت جهادی نجات‌بخش کشور است و مدیریت جهادی را در هر لایه از مملکت می‌توان استفاده کرد و کلیدواژه مدیریت جهادی «ما می‌توانیم» است و هیچ جا را بن‌بست نمی‌دانیم، چراکه اگر مانعی باشد، موانع را می‌توان برداشت؛ امروزه در اوج تحریم 20 درصد غنی‌سازی و موشک ساخته‌ایم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار