امیر نصیرزاده:

نهاجا با پیشتازی درعملیات بیت‌المقدس، دین خود را به انقلاب ادا کرد

فرمانده نیروی هوایی با برجسته دانستن نقش این نیرو در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان، گفت: نیروی هوایی از بدو انقلاب دلبستگی خود را به جمهوری اسلامی نشان داده است.
کد خبر: ۳۴۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ - 25May 2019

..به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «عزیز نصیر‌زاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آئین تکریم فرمانده سابق آشیانه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آشیانه جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ بهمن ۵۷ با استقبال از امام (ره)، حفاظت از ایشان و ترابری معظم له به بهشت زهرا برای سخنرانی تاریخی آن روز، هویت جدیدی پیدا کرد و تا به امروز از این هویت ارزشمند حراست کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز پیروزی عملیات بیت‎المقدس با اشاره به نقش ارزشمند نیروی هوایی در این عملیات گفت: نیروی هوایی از بدو انقلاب همبستگی و دلبستگی خود را به انقلاب نشان داد و با آغاز جنگ تحمیلی نیز پیشتازی خود در دفاع از جمهوری اسلامی را به اثبات رسانید؛ در عملیات غرور انگیز بیت المقدس که باعث بازدارندگی طولانی مدت در برابر دشمن شد، با انجام پروازهای شناسایی، ترابری و پشتیبانی وسیع و اثرگذار از نیروی زمینی قهرمان با بمباران گسترده مواضع دشمن، دین خود را به خوبی ادا کرد که اوج آن شناسایی و انهدام پل راهبردی و شناور «باوارین» بود که روزها در زیر آب مخفی و شب‌ها محل تردد ادوات و نیروهای دشمن بود. شناسایی و انهدام این پل توسط مرحوم اسکندری و امیر زمانی صحنه جنگ را بدلیل انهدام تنها راه ارتباطی دشمن با عقبه خود قطع و باعث به اسارت درآمدن آن حجم از نیروهای دشمن شد.

وی در آئین تکریم فرمانده سابق آشیانه جمهوری اسلامی ایران ضمن تمجید از عملکرد سرتیپ «خلبان تورج دهقانی زنگنه» با اشاره به سابقه حضور و فعالیت اثرگذار ایشان در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در امر آموزش خلبانان جوان، خاطرنشان کرد: همواره به جایگاه و نوع خدمت امیر زنگنه به دلیل ماهیت تخصصی و معنوی کارش غبطه می‌خورم.

 امیر سرتیپ نصیرزاده، همچنین فرمانده جدید آشیانه را افسری ولایتمدار و به معنی واقعی کلمه مدیری جهادی معرفی و برای وی در این مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها