دیدار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز عملیات بیت‌المقدس

مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام «سید خدادوست نظری» از جانبازان عملیات بیت‌المقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۳۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ - 25May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حجت‌الاسلام «سید خدادوست نظری» از جانبازان عملیات بیت‌المقدس و جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: اگر از خود گذشتگی، ایثارگری و ایمان رزمندگان ما نبود خرمشهر در تصرف بعثی‌ها باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: حجت‌الاسلام نظری گنجینه‌ای از خاطرات و تجارب جنگ است که می‌تواند با نگارش خاطرات خود، گوشه‌ای از واقعیت‌های جنگ را به نسل جوان منتقل کند.

وی از حجت‌الاسلام نظری خواست با خاطره‌گویی در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان، نقش روحانیت در دفاع مقدس را برای نسل‌های جدید تبیین و به ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کمک کند.

حجت‌الاسلام «سید خدادوست نظری» هم در این دیدار به بیان خاطراتی از عملیات بیت‌المقدس و روحانی شهید «عبدالله میثمی» پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار