محسن هاشمی در جلسه صد و چهل و سومین نشست شورا:

ماندگاری امام علی (ع) ماندگاری عدالت است/ نام امام‌علی (ع) بیش از هر زمانی در تاریخ می‌درخشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ماندگاری امام علی (ع) قطعا ماندگاری عدالت است، گفت: امسال با وجود اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ سال از شهادت حضرت علی (ع) را می‌گذارد، خوشبختانه نام و آوازه ایشان بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام می‌درخشد.
کد خبر: ۳۴۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 26May 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صد و چهل و سومین جلسه شورا با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: امسال با وجود اینکه هزار و ۴۰۰ سال از شهادت حضرت علی (ع) می‌گذارد، خوشبختانه نام و آوازه او بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام می‌درخشد.

وی ادامه داد: این ماندگاری قطعا ماندگاری عدالت است؛ ایشان حاکمی بودند که خودشان و فرزندانشان پیشاپیش صف جهاد بودند و هزینه‌های زیادی در راه اسلام دادند.

هاشمی در خصوص صفات امام علی (ع) خاطرنشان کرد: ایشان به مخالفش آزادی می‌داد تا در مهم‌ترین اجتماعات جهان اسلام علیه او سخن بگویند و اجازه برخورد فیزیکی با تندترین دشنام‌ها و توهین را به خود نمی‌داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امام علی (ع) در عرصه اقتصاد کارآفرین و آبادگری کوشا بود، تولید ثروت و رفاه می‌کرد؛ اما خود بهره‌ای از آن نمی‌برد.

وی گفت: اگرچه روزگار نخواهد توانست شخصیتی چون حضرت علی (ع) را به خود ببیند؛ اما درخشش سیره و راه علی مسیر روشنی برای همه حق طلبان و حق جویان در تاریخ گشوده است که امیدواریم ما جزو شیعیان و پیروانش و نظام در مسیر تبعیت از حکومت علوی باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار