دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد:

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به حجم بالای مطالب ارسالی به دبیرخانه این جشنواره گفت: تا کنون بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور رسیده است.
کد خبر: ۳۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 26November 2014

ارسال بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سید محمد یاشار نادری دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: هشتمین جلسه جشنواره ملی سرزمین نور با حضور هنرمندان و فرهیختگان، اعضای جشنواره ملی سرزمین نور و کارشناسان فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور بسیج به منظور بحث و تبادل نظر درباره نوآوری، خلاقیت و ابتکارات اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور و اهدای جایزه بین المللی باروت خیس برگزار شد.

 وی با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره همه ساله با هدف پرداختن به موضوعات دفاع مقدس و راهیان نور و همچنین ثبت و ضبط احساسات و عواطف زائران راهیان نور کار خود را دنبال میشود.

نادری خاطر نشان ساخت: اختتامیه جشنواره سرزمین نور در دهه سوم اسفند امسال برگزار میشود که جزئیات این اختتامیه و اخبار مربوط به اهدای جایزه بین المللی باروت خیس در آینده اطلاع رسانی خواهد شد وفراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در سایت رسمی این جشنواره به نشانه sarzaminenoor.ir منتشر شده است.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور تاکید کرد: جشنواره ملی سرزمین نور در دو سطح حرفهای و مردمی در بخشهای مختلف فرهنگی و هنری برگزار میشود که امسال شاهد اضافه شدن بخش نمایشنامه خیابانی به بخش های این جشنواره بودهایم.

نادری با اشاره به اینکه یکی از برنا مههای دبیرخانه دائمی جشنواره استفاده حداکثری از ظرفیتهای هنری و فرهنگی کشور است، افزود: جشنواره سرزمین نور متعلق به آحاد مردم است چرا که دفاع مقدس و راهیان نور متعلق به ملت است لذا همه دستگاههای فرهنگی کشور مانند وزارت ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و سازمان صدا و سیما باید در این جشنواره سهیم باشند.

بنا براین گزارش دبیرخانه مرکزی جشنواره آمادگی لازم برای دریافت آثار فاخر هنرمندان و فرهیختگان در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور را دارد.

این جشنواره به عنوان مردمیترین جشنواره دفاع مقدس و راهیان نور در بخش های عکس ، فیلم ، فیلمنامه ، شعر ، متن ادبی ، انیمیشن ، خاطره ، داستان ، رمان ، وبلاگ و وبسایت ، نرمافزارهای چند رسانهای برگزار میشود.

علاقهمندان میتوانند آثارشان را در رشتههای شعر، خاطره، متن ادبی، داستان، عکس، نمایشنامه، دلنوشته، فیلم، فیلمنامه، نرمافزار، وبلاگ و وب سایت از طریق وب سایت سرزمین نور و یا ارسال به شیوه های زیر اقدام کنند:

دبیرخانه و ثبت آثار پستی:۳۳۲۳۹۶۴۶ – ۰۲۱

واحد رایانه و آثار اینترنتی: ۳۵۹۴۹۶۲۴- ۰۲۱

تلفن گویا: ۱- ۳۵۹۴۹۸۳۰ -۰۲۱

سامانه پیام کوتاه: ۶۶۰۰۰۰۵۱۳

نشانی پستی: تهران، صندوق پستی:۱۵۸۱۵-۱۹۶۷.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار