سرهنگ اله‌ملکی خبر داد؛

تجهیز پلیس راه آهن کشور به فناوری‌های نوین

فرمانده پلیس راه آهن کشور از مجهز کردن این پلیس به فناوری‌های جدید، نصب و بازسازی دستگاه‌های «ایکس ری» و «گیت وی» در ورودی ایستگاه‌های مسافری، نصب دوربین‌های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و... خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 26May 2019

تجهیز پلیس راه آهن کشور به فناوری‌های نوینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سرهنگ «حشمت اله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملکی» فرمانده پلیس راه آهن کشور با اشاره به اینکه امنیت مردم پایه یکی از جدی‌ترین رویکرد‌های پلیس راه آهن است، اظهار داشت: این رویکرد مبتنی بر تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس پلیس با تاکید بر «جامعه محوری» در تحقق این رویکرد گام‌های موثری برداشته که تبلور این مهم در همکاری و تعامل متقابل پلیس راه آهن و با مجموعه‌های مرتبط، در راستای برقراری نظم و امنیت مشاهده می‌شود.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: این پلیس برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح پایانه‌ها و خطوط ریلی راه آهن نیازمند بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و تکنولوژی نسل جدید است بنابر این مجهز کردن پلیس راه آهن به فناوری‌های جدید، نصب و بازسازی دستگاه های ایکس ری و گیت وی در ورودی ایستگاه‌های مسافری، نصب دوربین‌های مداربسته برای افزایش پایش تصویری و... در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ ملکی ادامه داد: اولویت این پلیس در برقراری نظم و امنیت بهره‎مندی از ظرفیت خود مسافران و ساکنین حاشیه خطوط ریلی در این مهم است و پلیس راه آهن رویکرد امنیت مردم پایه را در دستور کار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس سراسر کشور با سخت کوشی در کنار کارکنان راه آهن برای خدمت‎رسانی به مسافران و استفاده کنندگان از خطوط ریلی تلاش مضاعفی دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار