سرلشگر صفوی در جمع خبرنگاران:

ایران با موشک‌های بیش از ۲ هزار کیلومتری به قدرت تاثیرگذار جهانی تبدیل شده است

دستیار نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران با موشک‌های ۲ هزار کیلومتری قدر و سجیل به قدرتی تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ - 22September 2013

ایران با موشک‌های بیش از ۲ هزار کیلومتری به قدرت تاثیرگذار جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر سیدرحیم صفوی دستیار نظامی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز رسانهها شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تضمینکننده امنیت و منافع کشورمان هستند و با اقتدار از دولت حمایت میکنند.


وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به خنثیکردن تحریمهای اقتصادی دشمنان کمک میکنند، اظهار داشت: انشاءالله ملت ما جنگ اقتصادی را به حماسه اقتصادی تبدیل خواهد کرد.


دستیار نظامی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل، قدرتمند و تاثیرگذار در مناسبات منطقه و جهانی شناخته میشود و راهبرد امنیتی ایران در منطقه حساس غرب آسیا صلح مبتنی بر عدالت است.


سرلشکر صفوی ادامه داد: هر طرح و نقشهای در جهت صلح و امنیت پایدار با حضور جمهوری اسلامی ایران امکانپذیر و شدنی است و بدون حضور ایران اینگونه طرحها با مشکل مواجه میشود.


وی خاطرنشان کرد: مردم آسیا و بخصوص غرب آن طی 12 سال گذشته با حمله آمریکا مواجه هستند و امروز هم شاهد جنگطلبی آمریکاییها در سوریه هستیم. در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار صلح در این منطقه است و به تمامی دولتها و حکومتهای منطقه احترام میگذارد.


دستیار نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران آغازکننده و دنبالکننده هیچ جنگی نخواهد بود چراکه امروز قدرت بازدارندگی تاثیرگذار رسیده است و ما با موشکهای دوربرد قدر و سجیل با برد بیش از 2 هزار کیلومتری و آمادگی ملتمان به یک قدرت تاثیرگذار در معادلات بینالمللی تبدیل شدهایم.


سرلشکر صفوی تاکید کرد: امیدوارم دشمنان جمهوری اسلامی ایران دست از اعمال تحریمها بردارند و با عقلانیت با کشور بزرگ و متمدن ایران و انقلاب اسلامی آن کنار بیایند چراکه این موضوع به نفع همه خواهد بود.


وی اظهار داشت: ادامه فشارها و ظلم مضاعفی که به مردم وارد میشود، موجب میشود مردم ما در برابر این ظلمها ایستادگی کنند و با مقاومت و تدبیر و به کمک دولت تازهنفس این تحریمها را پشتسر بگذارند و انشاءالله میتوانیم به رشد و شکوفایی اقتصادی برسیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار