استاندار لرستان خبر داد؛

توزیع یک هزار و 500 بسته‌ اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام بین سیل‌زدگان لرستان

سید موسی خادمی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) براساس آخرین آمار حدود 500 قلم کالای اساسی بین سیل‌زدگان استان توزیع کرده و بیش از هزار بسته نیز آماده توزیع در لرستان است.
کد خبر: ۳۴۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 26May 2019

توزیع یک هزار و 500 بسته‌ اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین سیل‌زدگان لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت توزیع 10 هزار قلم کالای اساسی توسط بنیاد برکت در مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار حدود 500 قلم این کالاهای اساسی توزیع شده و بیش از هزار بسته نیز آماده توزیع در استان است.

وی افزود: لیست 5 هزار و 600 نفر را به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) داده‌ایم که ستاد نیز براساس اولویت این لیست را راستی آزمایی می‌کند و حواله در اختیار سیل‌زدگان قرار داده می‌شود که البته این راستی‌آزمایی ممکن است زمان‌بر باشد ولی گفته‌اند روزانه 120 پک توزیع خواهند کرد.

استاندار لرستان با اشاره به بسته‌شدن قرارداد با بخچال‌سازی استان جهت تأمین یخچال مورد نیاز سیل‌زدگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد: بسیار تلاش کردیم که این قرارداد بسته شود و کارخانه یخچال‌سازی پیش‌پرداختی نیز تحویل گرفته، براساس آخرین خبر قرار بوده از روز گذشته خط تولید فعال شود ولی ممکن است اشکالات فنی کوچکی وجود داشته باشد ولی تعهد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برقرار است و بسیار خوشحال می‌شویم که 5 هزار یخچال در استان تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار