مسابقه کتابخوانی در خرم‌آباد برگزار شد

به مناسبت حماسه سوم خرداد ماه مسابقه کتابخوانی در خرم آباد بر گزارشد.
کد خبر: ۳۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 26May 2019

به مناسبت حماسه سوم خرداد ماه مسابقه کتابخوانی در خرم آباد بر گزارشد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنایی بیش از پیش افراد جامعه با انقلاب، دفاع مقدس و آثار چاپ شده در این زمینه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امروز (یکشنبه 5 خرداد) مسابقه کتابخوانی و خلاصه نویسی کتاب به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و با حضور «روح انگیز جهان افروز» مسوول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در بین بانوان بسیجی مسجد امام هادی (ع) شهر خرم آباد برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقه «روح انگیز جهان‌افروز» مسوول مشارکت بانوان اداراه کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: زنان به عنوان نیمی از جامعه همواره در همه عرصه‎ها حضور مؤثری داشته‎اند.

وی با بیان اینکه استان لرستان شش هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد ۵۰۰ نفر زن هستند.

جهان افروز بیان کرد: در دوران دفاع مقدس استان ما بعد از استان خوزستان بیشترین صدمه را دیده است و لرستان به عنوان خاکریز دوم نامگذاری شده است.

مسوول مشارکت بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، تصریح کرد: ما وظیفه‌ای در قبال شهدا و جانبازان عزیز کشورمان داریم و باید ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و به نسل جوان و نسل های آینده منتقل کنیم.

بر اساس این گزارش، کتاب‌های «زندگینامه شهید سید جواد میر شاکی» اثر «محمد تقی عزیزیان»، «زندگینامه شهید محمد علی یوسفوند» اثر «حسام خوش کلام»، «زندگینامه شهید اسدالله حسنوند» اثر «احمد رضا گوهری» و «زندگینامه شهید ناصر فاضلی شیرازی» اثر «یاسر گودرزی» از جمله کتاب‌های معرفی شده به بسیجیان جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی و خلاصه نویسی کتاب بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار