در دومین شب از لیالی قدر؛

ندای «الغوث الغوث » در آسمان لرستان طنین انداز شد

مراسم دومین شب از شب‌های پر برکت قدر با طنین انداز شدن ندای «الغوث الغوث» و سوگواری شهادت مولای علی (ع) در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 27May 2019

ندای «الغوث الغوث » در آسمان لرستان طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، خداوند منان انسان را اشرف مخلوقاتش قرار داد و قرآنی را که سراسر نور است و هدایت به‌واسطه وحی بر سینه پاک خاتم الانبیا محمد مصطفی(ص)، نازل کرد تا چراغ راهی باشد برای نجات بندگانش از منجلاب‌ها و هواهای نفسانی و شب قدر را بهترین فرصت برای استغفار، توبه و انابه برشمرد تا زنگارهایی که در طی سال روح و جانمان را در بر گرفته با نداهای «الغوث الغوث» و «العفو العفو» بزدایم.

 مردم ولایت مدار، مومن و روزه دار استان لرستان در دومین شب از شب‌های پر برکت قدر با حضور پرشور خود در مساجد، مصلی‌ها، حسینیه‌ها، تکایا و  با تلاوت دعای جوشن کبیر، راز و نیاز به در گاه خداوند، تلاوت قرآن و قرآن بر سر گرفتن، شب زنده داری کردند، آرزوهایشان را از خالق یکتا خواستند و در سوگ اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به سوگ نشستند و اشک ماتم ریختند.

مراسم معنوی دومین شب از لیالی  قدر در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان با حضور همه اقشار و گروه‌های سنی با تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی، سخنرانی، عزاداری و ... همراه بود.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها