پیکر شهید «حاجی‌مرادی» در اسلام‌آباد غرب تشییع شد

پيكر سرگرد شهيد «کورش حاجی‌مرادی» رئیس پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب صبح امروز در این شهرستان تشييع شد.
کد خبر: ۳۴۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 28May 2019

پیکر مطهر شهید «کورش حاجی‌مرادی» در اسلام آبادغرب تشییع شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، پیکر سرگرد شهید «کورش حاجی‌مرادی» رئیس پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب صبح امروز (سه‌شنبه) بر روی دستان مردم شهید‌پرور اسلام‌‌آباد غرب تشییع شد.

این مراسم با حضور مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح از درب مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «لااله الاالله»، «شهیدان زنده‌اند الله اکبر به حق پیوسته‌اند الله اکبر» و «مرگ بر اشرار» باری دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت و بر ادامه راه آنان تاکید کردند.

پیکر نخستین شهید نیروی انتظامی در سال 98 بعد از تشییع برای خاکسپاری به گلزار شهدای روستای برف‌آباد اسلام‌ آبادغرب (محل سکونت شهید بزرگوار) انتقال یافت.

تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب به سرپرستی شهید حاجی‌مرادی برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند، پس از مشاهده خودرو در صدد متوقف کردن آن در شهرک جهاد این شهرستان بر می‌آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می‌کنند؛ متاسفانه بر اثر این درگیری سروان کوروش حاجی‌مرادی زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و در شب شهادت مولی متقیان حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار