مدیر هنری اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

ارسال 100 اثر از استان گلستان به سومین جشنواره ملی فانوس

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: استان گلستان 100 اثر از هنرمندان استان را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و حضور هنرمندان استان گلستان در سومین جشنواره ملی فانوس رشد چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۳۴۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 28May 2019

ارسال 100 اثر از استان گلستان به سومین جشنواره ملی فانوس«ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: فراخوان سومین جشنواره ملی فانوس در اوایل سال 98 به استان‌ها اعلام شد و هنرمندان استان نیز همکاری خوبی را در این زمینه با معاونت هنری اداره‌کل داشتند.

وی افزود: سومین جشنواره ملی فانوس در بخش هنرهای تجسمی و سنتی، نمایشی، موسیقی و سرود، تحقیق و پژوهش، رادیویی، فیلم، و بخش آزاد برگزار شد و اختتامیه آن تیر سال جاری در تهران خواهد بود.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان بیان داشت: استان گلستان تعداد 100 اثر از هنرمندان استان را به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته قابل مقایسه نیست و حضور هنرمندان استان گلستان در سومین جشنواره ملی فانوس رشد چشمگیری داشته است.

این مسئول به آثار ارسالی به سومین جشنواره فانوس اشاره کرد و متذکر شد: آثار ارسالی به سومین جشنواره فانوس در زمینه‌های مستند، نماهنگ، انیمیشن، نمایشنامه، فیلمنامه، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش رادیویی، برنامه‌های ترکیبی رادیویی، موسیقی، تیزر، طراحی جلد و عکس بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها