نامه شهید امیرهوشنگ قیومی/ امیدوارم که بتوانید بیشتر به اسلام خدمت کنید

بسیجی شهید «امیرهوشنگ قیومی» در نامه خود به خانواده، از وضعیت خود در جبهه جنگ می‌گوید و توفیق برای خدمت بهتر و بیشتر به اسلام را برای خانواده طلب می‌کند.
کد خبر: ۳۴۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 01June 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «امیرهوشنگ قیومی» در تاریخ دهم شهریور ۱۳۴٧ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه شهید امیر قیومی/ تشریح وضعیت خود برای خانواده‌اش

تصاویر متن نامه بسیجی شهید محسن قیومی

نامه شهید امیر قیومی/ تشریح وضعیت خود برای خانواده‌اش

نامه شهید امیر قیومی/ تشریح وضعیت خود برای خانواده‌اش

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

هر‌که دارد هوس کرب‌و‌بلا بسم‌الله

با درود و سلام به محضر مقدس بقیة‌ الله الاعظم، حضرت مهدی موعود امام زمان و نایب بر حقش امام امت، پیر جماران، خمینی کبیر و با سلام و درود خدمت شهدای صدر اسلام و شهدای مظلوم کردستان و با درود سلام به رزمندگان کفر‌ستیز جبهه‌های نور علیه ظلمت و جبهه‌های جنوب خوزستان و غرب کردستان و با درود و سلام به خانواده‌های محترم شهدا، مفقودین، مجروحین، معلولین و اسرا عزیز و با سلام به خانواده محترم و گرامیم.

امیدوارم که حال تمامیتان خوب باشد و در پناه معبود یکتا به کارهایتان برسید و بتوانید هر‌چه بهتر و بیشتر به اسلام عزیز خدمت کنید.

باری اگر از حال این بنده حقیر خواسته باشید به حمدالله خوب و سلامت هستم و هم‌اکنون در اردوی آموزشی به‌سر می‌برم. هم‌اکنون که این نامه را برای شما می‌نوسیم، اذان مغرب از رادیو پخش می‌شود و تمامی برادران در‌حال آماده‌شدن برای نماز هستند و محسن در کنار من نشسته است و سلام گرمی خدمتتان می‌رساند.

خب می‌بخشید که بیش از این مزاحم وقت گرامیتان شدم. بیش از این سرتان را درد نمی‌آورم و تمامی شما را به خدای منان می‌سپارم.

خدا‌نگهدار

التماس دعا

امیر هوشنگ قیومی

۱۳۶۴/۱۲/۱۱

رَبَّنَا اغفِر لَنا ذُنوبَنا وَإِسرافَنا في أَمرِنا وَثَبِّت أَقدامَنا وَانصُرنا عَلَى القَومِ الكافِرينَ

محسن قیومی

التماس دعا»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار