حجت‌الاسلام شهیدی:

راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روز قدس امسال با یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم هم‌زمان شده است، گفت: وظیفه امروز امت اسلامی مقاومت و مخالفت همه‌جانبه با جبهه استکبار است.
کد خبر: ۳۴۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ - 28May 2019

راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مسئولان دبیرخانه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی(ع) با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بود که اراده تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان را در حمایت از مظلومان فلسطین در برابر مستکبران و زورگویان به منصه ظهور رساند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان یک اصل جدانشدنی از فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بر همین اساس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سطله‌گری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی یک راهبرد اساسی برای تمام مسلمانان است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه روز قدس امسال با یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم هم‌زمان شده است، افزود: کاخ سفید همه عوامل و ابزارهای خود را برای پیاده کردن توطئه موسوم به معامله قرن به کار بسته است و تحریم و تهدید جبهه حامیان مقاومت از ایران تا لبنان را در دستور کار قرار داده است و وظیفه امروز امت اسلامی مقاومت و مخالفت همه‌جانبه با جبهه استکبار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: روز قدس امسال به‌درستی روز مقاومت نام گرفته و انتظار می‌رود سرفصل جدیدی در پایداری و اتحاد ملت‌های مسلمان و آزادیخواه مقابل جبهه سلطه بگشاید.

وی افزود: ظرف 70 سالی که از اشغال قدس شریف می‌گذرد استقامت ملت فلسطین در مقابل زورگویی آمریکا و اسرائیل سیاست‌های تفرقه‌انگیز ظالمان و جنایتکاران را با شکست مواجه کرده و بی‌تردید در این برهه نیز دسیسه‌های آنان مثل تبدیل بیت‌المقدس به پایتخت رژیم صهیونیستی نه تنها نمی‌تواند به وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان آسیبی وارد کند بلکه اتحاد و مقاومت مسلمانان را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن تأکید بر آگاهی ملت مسلمان و روزه‌دار ایران از ابعاد طرح‌های خطرناک آمریکا و شرکای منطقه‌ای آن گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس همانند گذشته برادری و وحدت خویش با ملت مظلوم فلسطین و عزم راسخ و هدف خود را در سرنگونی رژیم اشغال‌گر صهیونیسم و مخالفت با اقدامات سردمداران دولت آمریکا به جهانیان نشان خواهد داد و راهپیمایی روز قدس امسال فریاد مبارزه با رژیم صهیونیستی و تأکید بر شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

وی ادامه داد: در این میان جامعه معزز ایثارگری نیز به عنوان قشر پیشتاز در صفوف استکبارستیزی در کنار ملت شریف ایران امسال نیز به مانند همیشه در روز قدس حضوری باشکوه خواهد داشت و هم‌صدا با ملت‌های آزاده و مسلمان جهان فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر خواهند داد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار