سبحانی نیا در گفتگو با دفاع پرس:

طرفین مذاکرات جهت رسیدن به توافق جامع نیازمند تمدید مذاکرات بودند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: جهت رسیدن به توافق نهایی و جامع در مذاکرات ضرورت داشت که مذاکرات تمدید شود و این تمدید کار درستی است که از سوی طرفین مذاکرات صورت گرفت.
کد خبر: ۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵ - 27November 2014

طرفین مذاکرات جهت رسیدن به توافق جامع نیازمند تمدید مذاکرات بودند

حجت السلام حسین سبحانینیا، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در خصوص تمدید مذاکرات با بیان این مطلب که تمدید مذاکرات از قبل قابل پیش بینی بود، گفت: جهت رسیدن به توافق نهایی و جامع در مذاکرات ضرورت داشت که مذاکرات تمدید شود و این تمدید کار درستی بود که از سوی طرفین مذاکرات صورت گرفت.

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به اظهار نظر "جان کری" پس از مذاکرات اشاره کرد و افزود: اظهارات "جان کری" نشان داد که اراده طرفین مذاکره کننده جهت رسیدن به توافق جامع و نهایی بر پایه توافق برد_ برد است و این گونه اظهارات را در صحبت های "کاترین اشتون" و "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان نیز وجود داشت این در حالی است که  شرایطی که در مذاکرات بوجود آمد از قبل  قابل پیش بینی وارزیابیها در این زمینه مثبت بود.

عضو هیأت رئیسه در خاتمه خطاب به طرفین مذاکرات یاد آورشد: طرفین مذاکرات باید در زمان مشخص شده در جهت رفع ابهامات نشستهایی با یکدیگر برگزار کنند تا بتوانند به یک نظر واحد برای رسیدن به توافق جامع برد_ برد دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار