فرمانده سپاه استان قم:

هوشیاری بسیج منجر به کشف 40 قبضه سلاح در قم شد

فرمانده سپاه استان قم گفت:‌‌ محموله عبوری شامل 40 قبضه سلاح شکاری در حال عبور از قم بود که با عنایات الهی و هوشیاری بسیج کشف شد.
کد خبر: ۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ - 27November 2014

هوشیاری بسیج منجر به کشف 40 قبضه سلاح در قم شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار مهدی مهدوینژاد، فرمانده سپاه استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سالروز تاسیس بسیج یادآور رشادتها و حماسهآفرینیهای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امام(ره) خود را یک بسیجی میدانست و بسیج به عنوان یک نعمت بزرگ الهی توسط ایشان بنا نهاده شد.

وی با بیان اینکه بسیج ارزشهای الهی و والای انقلاب را در جامعه ترویج کرد بطوریکه بسیجی بودن امروزه یک ارزش به حساب میآید، افزود: بسیج برای پایداری انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمانهای متعالی حرکتهای خود را تقویت کرده است و هفته بسیج فرصتی برای احیاء این ارزشهاست.

فرمانده سپاه استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره جهانی خطر جریانهای تکفیری و افراطی در قم بیان کرد: وظیفه اصلی امنیت این کنگره به سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) واگذار شده بود که با تشکیل قرارگاه امنیتی امام علی(ع) و حضور نیروهای مخلص نظامی و انتظامی ماموریتها به شیوه مطلوبی بدون هیچ اتفاق خاصی انجام شد.

وی با بیان اینکه تهدیدات بسیاری برای کنگره جهانی خطر جریانهای تکفیری و افراطی از دیدگاه علمای اسلام وجود داشت، خاطرنشان کرد: با تاکیداتی که مسئولان استانی و کشوری در ارتباط با این همایش داشتند توانستیم به بهترین صورت مشکلات را کنترل کنیم.

مهدوی نژاد همچنین در ارتباط با کشف 40 قبضه سلاح شکاری در محور سلفچگان به قم اظهار کرد: محمولهای که از ارومیه به سمت شیراز در حرکت بود در منطقه سلفچگان دچار سانحه تصادف میشود و بسیجیانی که در حال برگشت از نماز جمعه بودند این صحنه را مشاهده و به نیروی انتظامی گزارش میدهند.

وی تاکید کرد: حضور بسیجیان در صحنه و هوشیاری آنان نشانه عنایت خداوند به تامین امنیت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار