بیانیه علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی؛

راه آزادی قدس اتحاد مسلمین است

علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام انزجار از اقدامات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین، راه آزادی قدس را اتحاد مسلمین دانستند.
کد خبر: ۳۴۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 29May 2019

راه آزادی قدس اتحاد مسلمین استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از اقدامات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان جهان از همه مذاهب و در همه جای عالم از اهمیت خاصی برخوردار است و انتخاب این روز توسط حضرت امام (ره)، به معنای آن است که راه آزادی قدس اتحاد مسلمین است.

روز جهانی قدس، امسال در حالی برگزار می‌شود که شکوفه‌های نهضت بیداری اسلامی به بار نشسته است و پرچم احیای هویت و ارزش‌های دینی، عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی، صهیونیسم‌ستیزی و آزادی‌خواهی در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به اهتزاز درآمده و این موج بیداری و استکبارستیزی بسیاری از کشورها را درنوردیده است.

مسجدالاقصی، بیان آور جنایات و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به اماکن مقدس مسلمین و مردم فلسطین می‌باشد و لذا حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به‌منزله زنده نگه داشته شدن فلسطین و آگاهی بخشی از ظلم و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم این کشور است.

دفاع از حق مظلوم و افراد ستمدیده، همواره جزو مبانی و احکام اسلامی بوده و حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمین و مسجدالاقصی رخ‌داده است بی‌تفاوت باشد.

در راهپیمایی روز جهانی قدس، جامعه اهل سنت انقلابی خراسان شمالی به تبعیت از رهنمودهای والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی و نمایش رنگین‌کمان وحدت اسلامی همراه و همگام با همه‌ی ملت ایران، ضمن اعلام حمایت و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان، اقتدار امت اسلام را در برابر نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار