نه به معامله قرن-۶/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تضعیف و زوال نظام سلطه در گرو وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی است

محمداسماعیل سعیدی با تاکید بر حفظ وحدت میان امت اسلامی گفت: اگر ما مسلمانان برای حفظ وحدت خود، تمام دریچه‌های نفوذ دشمنان را مسدود کنیم، بی‌شک می‌توانیم استکبار جهانی را به خفت و خواری بکشانیم.
کد خبر: ۳۴۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳ - 31May 2019

///محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، بازخوانی وقایع، رخدادها و حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی را عامل مهمی در جهت پرهیز از تحریف و عدم به فراموشی سپرده شدن حقایق، فرهنگ و دستاوردهای آن دوران دانست و اظهار داشت: روایتگران دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از اقشار مهم جامعه هستند که نقش اساسی در انتقال حقایق و ناگفته‌های دوران جنگ تحمیلی به مردم و به ویژه نسل جوان ایفا می‌کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم شورای اسلامی با توجه به این نکته که فرهنگ و آموزه‌های اسلامی تمام نقشه‌های نظام سلطه را نابود می‌کند، افزود: یکی از مولفه‌های فرهنگ اسلامی، مقاومت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است؛ لذا یکی از نگرانی‌ها و کابوس‌های مهم دشمنان قرآن و اسلام، نهادینه شدن این فرهنگ در امت اسلامی است.

سعیدی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی میان امت اسلامی یکی از دستورکارهای مهم غربی‌ها برای تحقق اهدافشان است، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور و رزم رزمندگان اعم از شیعه و سنی منجر به شکست دشمن شد؛ امروز اگر همین فرهنگ در سطح کلان و در میان امت اسلامی رواج پیدا کند، قطعا قدرت جهان اسلام می‌تواند زوال استکبار جهانی را رقم بزند.

این مقام مسوول با تاکید بر حفظ وحدت امت اسلامی گفت: شکست دشمنان اسلام، در گرو مجهز بودن به مدرن‌ترین تجهیزات و تسلیحات نظامی نیست. در حقیقت باید بپذیریم که اگر ما مسلمانان برای حفظ وحدت خود، تمام دریچه‌های نفوذ دشمنان را مسدود کنیم، بی‌شک می‌توانیم استکبار جهانی را به خفت و خواری بکشانیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه، تضعیف و شکست جریان تکفیری داعش در عراق و سوریه، موفقیت جبهه مقاومت را برگرفته از وحدت و اتحاد مسلمانان عنوان کرد و گفت: تاریخ نشان داده که هر کجا مسلمانان با یکدیگر متحد شدند، پیروز میدان بودند؛ لذا اینکه امروز می‌بینیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در پیشبرد اهدافشان گستاخ‌تر شده‌اند به دلیل ضعف حاکمان برخی کشورهای عربی است که رسالت اصلی‌شان را زیر پا گذاشته‌اند تا مورد حمایت غربی‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار